huyminh Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 hva synes dere at Norge landslag bør forandret. Burde de forsette og spiller sånne driitt langball til John Carew? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg syns det norske landslaget skal hyre inn Arild Sundgot Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) det finnes jo alt en lignende tråd under kategorien "Norsk Fotball" ( Tar for seg alt av norske landslaget ) Endret 27. mai 2008 av ogger Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 akkurat, finnes en helt egen landslagstråd, så hvorfor lage flere...Rapporterer tråden Lenke til kommentar
huyminh Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 akkurat, finnes en helt egen landslagstråd, så hvorfor lage flere...Rapporterer tråden sier du det jeg fant ikke noe der. så derfor lager jeg en Lenke til kommentar
huyminh Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg syns det norske landslaget skal hyre inn Arild Sundgot hva skal Arild Sundgot gjøre når vi har Carew. sier ikke at Sundgot er dårlig men vi har jo allerede Iversen. og Sundgot har ikke imponert denne sesongen med Lillestrøm Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0&start=180 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg syns det norske landslaget skal hyre inn Arild Sundgot hva skal Arild Sundgot gjøre når vi har Carew. sier ikke at Sundgot er dårlig men vi har jo allerede Iversen. og Sundgot har ikke imponert denne sesongen med Lillestrøm ehrmm....følger du med på Tippeligaen eller, hele laget hans, inkludert han selv suger jo ballesteiner Lenke til kommentar
huyminh Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg syns det norske landslaget skal hyre inn Arild Sundgot hva skal Arild Sundgot gjøre når vi har Carew. sier ikke at Sundgot er dårlig men vi har jo allerede Iversen. og Sundgot har ikke imponert denne sesongen med Lillestrøm ehrmm....følger du med på Tippeligaen eller, hele laget hans, inkludert han selv suger jo ballesteiner ballesteiner kan du være selv :!: .jeg skrev at han ikke har imponert denne sesongen. Da mener jeg at han ikke har spillt bra heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå