tomsi42 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg ser at dere har lagt inn en påminnelse som dukker opp når man går inn på bildekritikken. Er det mulig å få med en setning (eller egen melding) som minner folk om å endre bildestørrelse før de poster? Gjerne med en henvisning til denne tråden som forteller dem hvordan det skal gjøres. Tom Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Forslaget er videresendt til rette vedkommende. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg skal ta og fikse det jeg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Den siste endringen har ligget ute en stund nå; men det ser ikke ut som at man får med seg hvordan man skal legge ut bider for det. Er det en ide å dele inn teksten i 3 egne avsnitt, der bildestørrelsen og muligens litt om rettningslinjenen stor for seg selv; gjerne med uthevede tekster der også? Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Det er viktig at emnetittelen skriker litt til leserene fra sin plass øverst på siden. Da kan man i alle fall ikke hevde at man ikke har sett tråden. Og så kan vi kanskje slippe disse som hele tiden skal kverulere om dette er nødvendig eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg