Jakoozie Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Rått! Sjekk her Endret 26. mai 2008 av Jakoozie Lenke til kommentar
Candey Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Så den på søndag. Elsker Bonus Round! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Så denne på søndag Gleder meg til neste søndag! MGS4 får bare lov ord i reviews rundt om i verden. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Snake er ikke snake uten Hayter Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 haha så evig konge:) digger det her! Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Old. Men ja, Hayter er rå ass. Verste var at jeg drømte om han i natt haha nei, ikke no gay shit XD Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Old. Men ja, Hayter er rå ass. Verste var at jeg drømte om han i natt haha nei, ikke no gay shit XD Hva er galt med homoerotiske drømmer? Kom ikke her og si at du ikke noensinne har fundert over hvordan det ville vært å stake opp sjokostjerna til Raiden, eller om du hadde fått plass til hele pungen til Snake i munnen. ...jeg nekter å tru jeg er den eneste! Endret 27. mai 2008 av GETINTHEVAN Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Old. Men ja, Hayter er rå ass. Verste var at jeg drømte om han i natt haha nei, ikke no gay shit XD Hva er galt med homoerotiske drømmer? Kom ikke her og si at du ikke noensinne har fundert over hvordan det ville vært å stake opp sjokostjerna til Raiden, eller om du hadde fått plass til hele pungen til Snake i munnen. ...jeg nekter å tru jeg er den eneste! Hahahahaha Det der ble bare litt drøyt. Har aldri tenkt på slike ting selv. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Det er slike tanker som har holdt meg unna en universistetsutdannelse. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Old. Men ja, Hayter er rå ass. Verste var at jeg drømte om han i natt haha nei, ikke no gay shit XD Hva er galt med homoerotiske drømmer? Kom ikke her og si at du ikke noensinne har fundert over hvordan det ville vært å stake opp sjokostjerna til Raiden, eller om du hadde fått plass til hele pungen til Snake i munnen. ...jeg nekter å tru jeg er den eneste! Hahahaha :!: . Jeg tror jeg snakker for de fleste andre her når jeg sier nei. Hahah Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det er slike tanker som har holdt meg unna en universistetsutdannelse. Tviler ikke et sekund på at du kunne passet inn på et universitet. Det er vel kanskje den eneste plassen du finner folk i så mange sjangre at du sikkert også hadde funnet de som hadde interesse for ræva til Raiden og munnen til Snake. Seriously! Universitetsfolk er syke. Så det er bare å ta turen inn her: Samordnaopptak Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Det er slike tanker som har holdt meg unna en universistetsutdannelse. Tviler ikke et sekund på at du kunne passet inn på et universitet. Det er vel kanskje den eneste plassen du finner folk i så mange sjangre at du sikkert også hadde funnet de som hadde interesse for ræva til Raiden og munnen til Snake. Seriously! Universitetsfolk er syke. Så det er bare å ta turen inn her: Samordnaopptak Ballene til snake. Ballene. Rett skal være rett, sa brura. Endret 29. mai 2008 av GETINTHEVAN Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 hahaha , sykt. Nå skal jeg feire godt gjennomført eksamen, og dette festlige innslaget med en pakke mariekjeks. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det er slike tanker som har holdt meg unna en universistetsutdannelse. Tviler ikke et sekund på at du kunne passet inn på et universitet. Det er vel kanskje den eneste plassen du finner folk i så mange sjangre at du sikkert også hadde funnet de som hadde interesse for ræva til Raiden og munnen til Snake. Seriously! Universitetsfolk er syke. Så det er bare å ta turen inn her: Samordnaopptak Ballene til snake. Ballene. Rett skal være rett, sa brura. Beklager! Ballene, selvsagt! Og hvis jeg kjenner Hideo rett så er de nok ganske blankpolerte, akkurat som spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå