tibetanius Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hei har nylig kjøpt meg Age og Conan. Dessverre går ikke spillet så veldig bra på min pc, det hakker og med innstillingene helt på low er fps ca 20. Selv har jeg ingen kunnskaper om pc, men en jeg kjenner med noe mere kunnskaper mener det er skjermkortet som er flaskehalsen. Ram: 2056 mgb Prosessor: CPU #1 Intel® Pentium® 4 CPU 3.00GHz, 3000 MHz CPU #2 Intel® Pentium® 4 CPU 3.00GHz, 3000 MHz Når det står slik, betyr det at jeg har dual core prosessor? Skjermkort: NVIDIA GeForce 7500 LE 512mb Når jeg spiller brukes verken rammen eller prosessoren 100% når jeg ser i enhetsbehandling, men det hakker likevel. Vil jeg kunne oppnå vesentlig bedre fps hvis jeg kjøper et nytt skjermkort, og er det noen som har et tips til hvilket skjerkort som kan være aktuelt? Lenke til kommentar
brback Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Vet ikke hvor du har hentet CPU #1 og #2 fra, men Intel Pentium 4 er uansett en enkeltkjerne prosessor, du har altså ikke dual core. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det hjelper oppdatere skjermkortet, men tror ikke dette vil gi deg "kraftig boost". Finn ut om du har AGP eller PCI Express port som brukes til skjermkort. Sistnevnte er dagens standard og kortene koster mindre. Lenke til kommentar
tibetanius Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Vet ikke hvor du har hentet CPU #1 og #2 fra, men Intel Pentium 4 er uansett en enkeltkjerne prosessor, du har altså ikke dual core. Hei, det stod slik da jeg kopierte fra EVEREST, men som sagt jeg har ikke peiling Det hjelper oppdatere skjermkortet, men tror ikke dette vil gi deg "kraftig boost". Finn ut om du har AGP eller PCI Express port som brukes til skjermkort. Sistnevnte er dagens standard og kortene koster mindre. Hei under enhetsbehandling på min datamaskin også klikke på skjermkortet Plassering: PCI bus 1, device 0, function 0. Betyr dette at det er PCI? Takker for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå