Xvani Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 Når jeg åpner Opera (og får welcome screen) henger Opera der. Noen som har vært borti dette? Har unistallet, slettet alt fra registry og innstallert igjen. Samme feilen. Tips/råd? på forhånd takk
pekle Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 Har ikkje opplevd det, men; Har du sletta Opera-mappa i brukarprofilen din? ( "C:Documents and SettingsDitt brukarnavnApplication DataOpera" eller noko den dur) Eventuelt kan det hende det er nok å slette opera6.ini som ligg i den mappa. Edit: Upps, mangla visst noko i stien..
Xvani Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Skrevet 17. mars 2003 hjalp ikke, Når dette skjer har jeg forresten 100% load.. Har nå sittet i 30 min og det har ikke skjedd en dritt
Wabby Skrevet 18. mars 2003 Skrevet 18. mars 2003 Hvem version av Opera bruker du og hva slags OS bruker du ?? Har testet Opera lenge og har aldri vært borti denne før. Kan sjekke det evt videre da....
pekle Skrevet 18. mars 2003 Skrevet 18. mars 2003 7.03 er ute med ein fiks for ein krasj i samband med reklamebanneret. Kanskje det er problemet?
Xvani Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Skrevet 24. mars 2003 DER FUNKA DET, tror det var brukerprofilen + alt i registry som gjorde susen. (gjorde ikke det forrige gang ) prøvde med 7.03 forrige gang oxo. Crashen skjedde første gang med versjon 7.01 tror jeg det var. Har brukt I.E siden det! DIGG å få tilbake opera!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå