Gå til innhold

Et annerledes portrett..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for tilbakemeldinger.

Når det gjelder tatoveringer, så skjønner jeg tanken - men er redd det kunne bli litt klisje. Føler egentlig at det er blitt litt mye av slikt nå, og at å benytte det ville dra fokus i en annen retning enn jeg ønsker. Det blir litt liksom - stammefigur og kan også lett bli dratt paralleller til gjengkriminalitet som jeg absolutt ikke er tilhenger av eller ser noen grunn til å fronte. Misforstå meg rett, jeg er den siste til å dra alle med en viss type tatoveringer over en kam bare så det er sagt :) .

Synes selv at det var et spesielt bilde og ikke minst utsnitt (kan ikke huske å ha sett noe lignende), så derfor hadde jeg egentlig regnet med en del mer respons her. Vil ikke si så mye mer om bildet selv enda, da det hadde vært interessant med flere tilbakemeldinger først.

Lenke til kommentar

Artig portrett. Det gjør ikke det helt store for meg, men du har klart å tenke utenfor boksen.

Angående tattis. De fleste vet at jeg i en periode mer eller mindre bodde i Roma. Min erfaring derfra er at tattis er mer eller mindre en antitese til progressivitet i dag. Det er så mainstreem som overhodet mulig. Frisørlærlinger på Toten har jo det i dag, så det er nesten radikalt å ha mohawk uten tattis. Fabelaktig flott at du har funnet en modell som ikke har den klisjeen, i tillegg til mohawk.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...