Ufrisk Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Biologi eksamen er rett rundt hjørnet. Om noen har noen tips eller tanker om eksamen, er det bare å rope ut Hva tror dere kommer til å bli temaer? med tanke på hva som har vært tidligere, gjengangere osv. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jøss, så mange vi er da. 3bi er null stress, trenger jo såvidt å lese jo Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Haha, eksamen i dag var jo max lett. Eneste jeg ikke husket helt var nest siste oppgaven. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Ble 3k ord / 5.5 datasider her, og husket alt Lette oppgaver, men lite om evolusjon :/ fikk ikke nytte av å ha lest artenes opprinnelse Lenke til kommentar
Ufrisk Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg syntes den var litt vrien jeg :/ Joa, ble litt skuffet over at det var så lette oppgaver, men likevel følte jeg ikke at jeg fikk full pott. Lenke til kommentar
Cc89 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Likte ikke oppgavene! Savnet enzymer, fotosyntesen, proteinsyntesen osv... Hva fikk dere forresten på kryssningsskjemaet? Lenke til kommentar
Ufrisk Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg lagde to, for jeg visste ikke om det var overkrysning eller ikke ;p haha. Lenke til kommentar
Cc89 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Tenkte på det jeg og:P men lagde bare et med. Men gjorde dere slik at det var en X og en Y hos hannen? For jeg gjorde slik..men få andre her gjorde det Lenke til kommentar
maraust Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg kjørte vanlig krysning og overkrysning i ett skjema. Nevnte deretter litt om sansynlighet for overkrysning osv. Mitt skjema ble noe sånt: XX(AaTt) x XY(at) ----------X(at)---------Y X(At)----XX(Aatt)-----XY(At)----<- vanlig krysning X(aT)----XX(aaTt)----XY(aT) ************************ X(at)-----XX(aatt)----XY(at)-----<- overkrysning X(AT)----XX(AaTt)----XY(AT) Lenke til kommentar
Cc89 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Okei, jeg hadde det også slikt, bare at t eller a hos mannen var stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå