Roy E Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Det er ikke så enkelt som at noen holder på å laster opp fila fra deg da? Da kommer den feilmeldinga nemmelig Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Og da er det jo bare å drepe DC++ først, slette fila og restarte DC++. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Har også en fil jeg ikke får slettet. Den har vært der i nesten 1.5 år, får den ikke bort UANSETT hva jeg gjør. Det er en AVI-fil, men ingen av de vanlige metodene fungerer. Spørs om jeg ikke formaterer disken snart Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 et par ting som bør prøves: -sikkermodus -stoppe flest mulig jobber i task manager -VIRUSKONTROLL -DivFix (hvis det er en dvi som ikke er komplett) Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 et par ting som bør prøves:-sikkermodus -stoppe flest mulig jobber i task manager -VIRUSKONTROLL -DivFix (hvis det er en dvi som ikke er komplett) testet alt. Filen er dessuten IKKE i bruk når jeg prøver noe med den. Det er forresten en .bin fil Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Er litt usikker, men når jeg har prøvd å åpne korrupte filer i Media Player, vil den ikke slettes uansett hva jeg gjør, før jeg åpner en annen fil i Media Player. Finn en annen *.bin fil og prøv å kjøre den, før du sletter den første fila. Et annet wildshot: Høyreklikk-->egenskaper-->fjerne hake på arkiv og skrivebeskytt. Lenke til kommentar
Swix Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Jeg hadde også en fil jeg ikke fikk vekk. Prøvde mye rart men fikk den bare ikke vekk. Så fikk jeg et tips om og åpne et program der du kan bla gjennom katalogene. Åpnet Winamp så slettet jeg filen gjennom filebrowsern i winamp.....prøv det, virket for meg! Lenke til kommentar
Tigerlilje Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Kjør chkdsk. Fungerte for meg. Fikk slettet filen med en gang etterpå. Lenke til kommentar
slakken Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Jeg har fått en kjekk fil av en DC bruker. Etter den ble installert, forsvant mitt problem. Vil du ha den, så legg inn mailadressen. Lenke til kommentar
slakken Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Eller hent den på siden min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå