Gå til innhold

Trådløs internettdriver virker ikke etter formatering

Anbefalte innlegg

Hei!

Endelig har jeg blitt kvitt trojanere og annet møkk på pcen ved at jeg formaterte pcen min. Når det hele var ferdig og XP var lagt inn igjen innstalerte jeg alle driverne som var på cden som fulgte med når jeg kjøpte pcen (1 år siden).

Problemet er nå følgende: jeg får ikke innstalert den trådløse driveren til nettverkskortet mitt, tror jeg. Jeg har null-nada peiling på nettverk, ditto med resten av familien. For øyeblikket sitter jeg i gangen med en internettkabel inn i den bærbare pcen min, og det kan bare ikke fortsette. Jeg må få det trådløse opp å gå igjen.

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få det hele til å funke?

Jeg har prøvd følgende: Laste ned driveren til WLAN miniCard D2301, eller det er det den heter på drivers and utilities cden, men når jeg laster den ned blir den ikke innstalert. Etter at jeg har unzippa alle filene (hele 4 stk) stopper bare unzippprogrammet og jeg ser at filene legger seg på skrivebordet. Har ikke peiling på hvor det skal legges.

Driveren (i think): WLAN miniCard D2301

PCen min: AMILO Xa 1526 / Xa 1527

Har søkt mye på google, men ikke funnet noe som kan hjelpe. Jeg prøvde å laste ned noe, men det gikk rett adundas.

mvh.

A

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...