Gjest Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hei ! Jeg er tidligere avisbud hos aftenposten og er 14 men blir 15 til sommeren Jeg er på jakt etter en ny jobb men vet ikke hvordan jobb jeg kan ha uten om avisbud, ser mye om lager arbeid. Bor også i Asker område vis noen skulle vite hvor jeg bor Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Er det ikke en Ikea i nærheten av Asker? Og en stor smart club? kanskje det går ann å høre der? Er det sommerjobb du er ute etter eller? Lenke til kommentar
EsAa Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Gå til butikker som Bunnpris (der fikk jeg nettopp jobb), Rema 1000, Kiwi etc. Spørr om de trenger folk, og skriv en søknad. Du kan også skrive en CV siden du har jobbet i Aftenposten. Det har jeg også gjort (eller gjør enda..Søndag). Se på disse linkene om hvordan du skriver søknad og CV: http://www.dn.no/karriere/article1393397.e...l=article_title http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=152326 Lykke til! Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Bump... Jobber selv i butikk, og vil bare si at du dessverre må være villig til å ofre en del dersom du skal jobbe i helger. Det er som regel vanskelig å få byttet vakter, og det er ikke akkurat lett å få "fri" sånn helt uten videre. Det er hvertfall slik jeg ser det. Familie og venner reiser på hytteturer og koser seg, mens jeg må være helt mutters alene, på grunn av en jobb jeg ikke lenger syns er noe interessant. Å sitte i 9 timer i en kasse, er ikke akkurat hva jeg foretrekker å bruke helgen på. Men selvsagt, det blir det penger av, og det er slettes ikke sikkert at du selv vil måtte jobbe så mye, og til disse tider. Til din aldersgruppe tror jeg det ofte kan være vanskelig å få jobb. Ofte fordi bedriftene trenger personer som kan betjene kasse, eller at de trenger folk med forskjellig kompetanse, enten gjennom utdanning eller gjennom diverse sertifikater (bil, truck osv.) Men ofte har butikker behov for ekstra hjelp, da spesielt til varepåfyll og annet forefallende. Det kan derfor lønne seg å gjøre slik som andre har nevnt her, altså å ta kontakt med lokale butikker. Det gjelder også å være tolmodig. Jeg lette vel oppimot 6 måneder før jeg endelig fikk tilslag. Endret 3. juni 2008 av galexon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå