uaktuelt Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg oppdaget plustelig at eksamensdager på VG2 varier ifra skole til skole. Altså en eksamen i f.eks R1 matte på en skole, har en annen dag på en annen skole! Dermed er dette en genial fordel for oss som har eksamener etter noen andre til å få litt info om spørsmål/oppgaver etc. Alle eksamene er jo like og er laget av utdanningsdirektoratet! Jeg for min del kom opp i tysk. Vet om noen som hadde tysk eksamen idag, skolen min har den på onsdag, og enda en skole jeg vet om har den på mandag! Er det noen som har hatt den idag, eller har den imorgen som kan komme med litt info om hva oppgavene gikk ut på? Samme gjelder i andre fag for å hjelpe andre! Legg ut! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Skriv med standard formattering Er du sikker på at dette er de samme tyskfagene, og at det er skriftlig alt sammen? Lenke til kommentar
uaktuelt Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Valgte feil skrift:S Ja dette er skrifltig vg2 kunnskapsløftet! Alle eksamene holdes denne uken eller neste, gjelder alle skriftlige fag. Eksamene skal være like! Gjelder også tysk ja! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Idiotisk opplegg, då ber jo berre lærarane om fjusk. Det blir jo heller ikkje fjusk i den forstand at opplegget er slikt. Umåteleg urettferdig for dei som må først ut i krysselden i alle fall. Det burde vere som VKII, at alle i heile Noreg har samstundes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå