!Alex! Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 msi 845pe max Pentium 4 2,4GHz 19" samtron samsung dvd 16x48x samsung 48x16x48x cd-brenner aopen gf4ti4200 agp8x 128MBram 256MB ddr-ram pc2700 wdse 80GB hardisk og noe småtteri som f.eks høyttalere, mus og tastatur til 3000kr presis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hvis det er sant så er det veldi billig! :o Lenke til kommentar
!Alex! Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 ja det er sant. mamma får et SUPER tilbud gjennom jobben så hun kjøper, jeg bruker. Lenke til kommentar
!Alex! Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 tror ikke nøtterø sparebank kjøper tyvgods, men det er greit for meg så lenge dritten funker Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 ja det er sant. mamma får et SUPER tilbud gjennom jobben så hun kjøper, jeg bruker. Så løp og kjøp,hva F##n ! åsså få navnet og tlf nr. til mammaen din så kan jeg kjøpe meg billig pc også ! Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 ja det er sant. mamma får et SUPER tilbud gjennom jobben så hun kjøper, jeg bruker. Så løp og kjøp,hva F##n ! åsså få navnet og tlf nr. til mammaen din så kan jeg kjøpe meg billig pc også ! På sjekker'n eller ? :DD Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 be mor di kjøpe et par ekstra! kjøper den av deg for 4000,- Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hvis det er sant så er det veldi billig! :o Ikke sant? Morsomt å se hvor mange det er som går på denne tråden. Etter hva jeg kan skjønne så er "prisen" langt under kostpris :wink: Ps: Ganske sikker på at det finnes dem som har fått en lignende pc til langt under denne prisen, f.eks. gratis gjennom arbeidsgiver eller noe slikt Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Blir vel omtrent som hos forhandlere av andre ting; produsenten ønsker at "selgerene" skulle ha deres produkter. Det har sine fordeler å jobbe med salg Ulempen er at en kjøper ofte desto dyrere produkter slik at "vinninga går opp i spinninga" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå