Gå til innhold

Finner ikke filme på PC-en med DVD.

Anbefalte innlegg

Hei!

Har ett Canon dc211 kamera som jeg og noen kompiser har filmet en skoleoppgave på. Vi klarer å se filmen på videokameraet, men når vi tar DVD-en ut av kameraet og setter den i en PC finner vi ingenting. Noen som vet hva problemet er, og hvordan vi kan fikse det? Oppgaven skulle vært ferdig til i morgen. Takk takk!

CC

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Har ett Canon dc211 kamera som jeg og noen kompiser har filmet en skoleoppgave på. Vi klarer å se filmen på videokameraet, men når vi tar DVD-en ut av kameraet og setter den i en PC finner vi ingenting. Noen som vet hva problemet er, og hvordan vi kan fikse det? Oppgaven skulle vært ferdig til i morgen. Takk takk!

CC

Tror at du må avslutte (finalize)dvden i kameraet før du setter den i pcen.

Lenke til kommentar
Hei!

CC

Tror at du må avslutte (finalize)dvden i kameraet før du setter den i pcen.

Okei, takk! Vi fikk utsettelse, så vi skal få noen til å hjelpe! Men takk for svar, skal teste selv! =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...