mendooze Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Tok dette bildet i Vigelandsparken for litt over en måned siden i forbindelse med en opptaksprøve til en fotoskole. Følte jeg fant et bra motiv og fikk til en god vinkling av det og at appellerer litt til fantasi. Men det er min mening Hva er deres? Endret 26. mai 2008 av mendooze Lenke til kommentar
mendooze Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Konstruktiv kritikk noen? Lenke til kommentar
si Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ikke alltid lett å holde et steinansikt, nei... Godt sett, likte uttrykket på statuen. Synes statuen bak var forstyrrende. Du kan jo ikke akkurat fjerne den, men kanskje du kunne funnet en vinkel og et utsnitt der den kan bidra med noe? Lenke til kommentar
andersj Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg oppfatter at det egentlige hovedmotivet er måkeskiten som nesten lager en slags tåre. Det er godt sett og en god ide. Men du må se en stund før du ser det, og deri ligger også min kritikk. Om dette er hovedmotivt må du finne en vinkel som gjør at man umiddelbart oppfatter det. Da kan det bli et virkelig flott bilde. Synd at det har regnet et par ganger siden da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå