Melisma Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Ikke sikker på om vi har en slik tråd fra før av, men jeg prøver allikevel. Håper folk blir med da Leken går ut på at man legger ut en eller flere setninger eller samtaler etc. fra en film (helst fra filmer som ikke ble laget da granny var ung da selvsagt). Det lønner seg nok å google sitatet eller hva det måtte være, for å sjekke om folk kan jukse.. Ikke noen spesielle regler egentlig, og det er lov å hinte om man ikke klarer det på flere forsøk Det er selvsagt lov å hinte om settingen rundt Jag børjar med en setning fra favoritt filmen min he hates caucasians, despices americans, and has nothing but contempt for women. So in your case it may take a little while.. Endret 26. mai 2008 av Melisma Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Kill Bill Volume 1. We're sorta like 7-Eleven. We're not always doing business, but we're always open. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Boondock Saints I`m too old for this shit! Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Lethal Weapon. Bad luck to have a woman on board, too. Even a miniature one. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Pirates of the Caribbean, The Curse of the Black Pearl. She`s perfect! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Var jeg først med min lille forkortelse eller? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Ja, du var fus ja Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 er ikke denne tråden ganske så lik med den du har oppretta her? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg kjører på: I got a boner! Lenke til kommentar
okasin Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl Men denne greier dere nok ikke(?)eller.. Of all the gin joints in all the towns in all the world, she walks into mine Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Cryflopp: jo, det er den.. så ikke den jeg. Er vel bare å fortsette der da og stenge denne kanskje.. ? Ikke vits å ha 2 like tråder.. Btw.. Casablanca Jeg fortsetter her Endret 26. mai 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå