Gjest medlem-105476 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Slagsmål før bisettelse. Er det rart at folk er skeptiske til muslimer, og andre minioriteter i Norge, som består av et unormalt antall rett og slett usiviliserte mennesker? Å kalle denne skepsisen rasisme synes jeg rett og slett blir for drøyt. Dessverre blir folk som klarer å oppføre seg også rammet av skepsisen, men allikevel. Alt for mange av dem er rett og slett respektløse! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Jeg vet noe lignende skjedde i 99 hvertfall. Da var det broren min som klikka under begravelsen til bestefaren min. Merkelig hva folk i sorg kan finne på. edit: And for the record: 100% etnisk norsk familie Endret 26. mai 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg vet noe lignende skjedde i 99 hvertfall. Da var det broren min som klikka under begravelsen til bestefaren min. Merkelig hva folk i sorg kan finne på. edit: And for the record: 100% etnisk norsk familie Stor forskjell på en, og 30. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg vet noe lignende skjedde i 99 hvertfall. Da var det broren min som klikka under begravelsen til bestefaren min. Merkelig hva folk i sorg kan finne på. edit: And for the record: 100% etnisk norsk familie Stor forskjell på en, og 30. Laer deg aa lese. Det var 1 person som var paagrepet. Det staar ingenting om hvor mange som var involvert. 30 personer oppfoerte seg aggressivt, noe som ikke sier noe som helst. I L4r5 sitt eksempel var det nok ogsaa flere som ble hissig enn bare de involverte i slagsmaalet. Det er helt naturlig naar det er et slagsmaal. Det betyr ikke at alle var med i slagsmaalet. Men det du sikkert mener naar du klager over hvor usivilliserte disse menneskene er, er at de burde heller gjort som Orderudfamillien og drept sine foreldre men holdt kjeft i begravelsen. Det er sivillisert det. Denne traaden er direkte latterlig. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Igår så jeg en muslim krysse veien på rødt. I hvilket forum bør jeg starte en ny tråd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå