Gå til innhold

Når skjedde noe slik sist blandt etniske nordmenn?

Gjest medlem-105476

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105476

Slagsmål før bisettelse.

Er det rart at folk er skeptiske til muslimer, og andre minioriteter i Norge, som består av et unormalt antall rett og slett usiviliserte mennesker? Å kalle denne skepsisen rasisme synes jeg rett og slett blir for drøyt. Dessverre blir folk som klarer å oppføre seg også rammet av skepsisen, men allikevel. Alt for mange av dem er rett og slett respektløse!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet noe lignende skjedde i 99 hvertfall. Da var det broren min som klikka under begravelsen til bestefaren min. Merkelig hva folk i sorg kan finne på.

edit: And for the record: 100% etnisk norsk familie

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Jeg vet noe lignende skjedde i 99 hvertfall. Da var det broren min som klikka under begravelsen til bestefaren min. Merkelig hva folk i sorg kan finne på.

Stor forskjell på en, og 30.

Lenke til kommentar

Stor forskjell på en, og 30.

Laer deg aa lese. Det var 1 person som var paagrepet. Det staar ingenting om hvor mange som var involvert. 30 personer oppfoerte seg aggressivt, noe som ikke sier noe som helst. I L4r5 sitt eksempel var det nok ogsaa flere som ble hissig enn bare de involverte i slagsmaalet. Det er helt naturlig naar det er et slagsmaal. Det betyr ikke at alle var med i slagsmaalet.

Men det du sikkert mener naar du klager over hvor usivilliserte disse menneskene er, er at de burde heller gjort som Orderudfamillien og drept sine foreldre men holdt kjeft i begravelsen. Det er sivillisert det.

Denne traaden er direkte latterlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...