Gå til innhold

BK The last fly...

Anbefalte innlegg

De fortsetter å komme... kun en denne gangen. Syns selv det begynner å bli litt kjedelig, spesielt med tanke på at de alle er helt like, ingen som skiller seg ut med positurer, jeg er ikke fornøyd med bildekvaliteten og redigeringsprossessen er helt fucket hjemme nå. Alt går i stå!

post-93156-1211830388_thumb.jpg

Nikon D300 m/ Sigma 150mm f/2.8

f/6,3

1/20

ISO 320

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det mest imponerende er at det er skarpt på 1/20 sek.

Ellers er dette nokså likt mange av de andre fluebildene dine. Dette er greitt nok, men ikke veldig spennende.

Har selv tatt mange fluebilder, men å få variere, spennende bilder er ikke lett. Det tekniske kommer med litt trening, men de spennende, godt komponerte macrobildene er verre å produsere - i hvertfall for egen del

Lenke til kommentar

Hva med å ta en liten pause / et avbrekk fra fotograferinga? Ser ut som om du kunne trengt det. Legg alt til side en stund, og ta deg en velfortjent "ferie". Innen den tid du er klar igjen til å ta fatt på redigeringsproblemene igjen, er både øyenstikkerne og superfluene (?) kommet til hagen din. :)

Lenke til kommentar
PC-styret endrer seg ikkefør jeg får meg stasjonær. noe jeg håper skjer ganske snart. Kan ikke legge til side foto en stund, må følge med, libellene klekker snart og det må man få med seg. Er så kjipt at jeg føler kameraet ikke gir det den burde!

Hva med å legge vekk D300'en en stund, og gå tilbake til D200? Kanskje du vil se tingene med et annet perspektiv da... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...