Ståle Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg har en flekk med tørr hud på første leddet på pekefingeren. Dette har vart i 3-4 mnd, og klør. Og derfor er det litt plagsomt. Fikk på meg en dråpe løsning med diverse stoffer og saltsyre for en stund siden, men ble vasket av raskt. Merket ikke noe av det, altså det gjorde ikke vondt. Lenke til kommentar
LarsRoger Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg har en flekk med tørr hud på første leddet på pekefingeren. Dette har vart i 3-4 mnd, og klør. Og derfor er det litt plagsomt. Fikk på meg en dråpe løsning med diverse stoffer og saltsyre for en stund siden, men ble vasket av raskt. Merket ikke noe av det, altså det gjorde ikke vondt. Prøvd fuktighetskrem? Eller Alovera? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Nei, har aldri brukt sånt. Skal se om jeg får tak i. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det leses ut som lokal irritasjon/allergi. Kan du ta et bilde? Vaio Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Her er da den tørre sprukne huden klødd av. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Kan være en lokal irritasjon/eksem eller noe, som Vaio sier. Du kan jo smøre på Hydrokortison og se om det blir noe bedre. Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Melanoma på pekefingern? ^^ Det jeg ser bak på langfingern din på omtrent samme plass, er det og et slikt lite område? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Nei, det er bare på pekefingeren. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Biter du deg selv på den fingern, når du kjeder deg osv? Har en flekk på akkurat samme plassen selv, som er pga at jeg biter meg selv^^ Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Nope, er ikke fingerkjøttbiter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå