viggo Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 http://ettercap.sourceforge.net/ - Finnes for Linux, BSD, Mac, Windows ++. nice Lenke til kommentar
talisar Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Er også intresert i å høre hvordan man kan sniffe trafikk på en svitsj uten at man dumper trafikken i selve svitsjen. Teknisk forklaring bak det var det jeg lurte på .. siden prosjektet var et sourceforge prosjekt kan jeg jo bare ta en titt på kildekoden der da.. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 eit program som heiter ethereal overvåkar all trafikk på din eigen switch(skremande all informasjonen du kan få tak i....(kan tillogmed sjå kva folk på switchen din skriv på mirc og liknande)) Mener du switch eller hub? Hub kan jeg forstå hvordan, men sliter litt med å skjønne hvordan du skal klare det på en switch. Ved bruk av switch finns det programmer hvor man kan sette opp at man skal sniffe det som går mellom to bestemte ip'er om du klarer å sniffe alt på hele switchen derimot, er jeg litt usikker på Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Skremmende verden. Blir paranoid. Lenke til kommentar
chma Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Skremmende verden. Blir paranoid. hehe forresten så var ikke switchen utstyrt med riktig program... :x , ikke mulig å bruke dlink sitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå