JV Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hei Vi sliter veldig med vår trådløsrouter. Den har siste firmware men blir stadig disconnected. Den fungerer greit nok så lenge vi bare surfer og laster ned "forsiktig". Straks jeg begynner å spille via xbox live eller nå i det siste age of conan disconnecter den. Jeg har nå forsøkt å spille i ca 30 min og har måttet ta ut strømmen på routerne 4 ganger, begynner å bli lei. Så da lurer jeg på om noen kan tipse meg om en stabil og god router som fungerer med xbox live og alt mulig annet. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 DIR-655 er meget stabil og er xbox live sertifisert. Lenke til kommentar
JV Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Takk takk.. Skal sjekke litt. Forsøket å slå av kryptering (WEP) i går og etter det har den faktisk fungert utmerket. Ikke at jeg syns det er noe som holder i lengen, men det gjør i alle fall at jeg slipper å rive av meg alt håret i vente på en ny router. Skal se litt mer på WPA når jeg kommer hjem, kanskje det fungerer bedre. Så nå er nettet åpent (men uten broadcast av SSID og med mac-filtering)... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Teoretisk skal det ikke være noe spesiell forskjell på stabiliteten med og uten kryptering. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Teoretisk skal det ikke være noe spesiell forskjell på stabiliteten med og uten kryptering. eldre routere kan være dårligere på dekryptering og kryptering en nyere osv Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Det stemmer hvertfall når det gjelder WPA. Her er det mye bedre resultater hastighetsmessig på noen nyere routere. Men vet ikke om det har noe med stabiliteten i seg selv å gjøre - tviler egentlig. Lenke til kommentar
JV Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Kjører fremdeles uten kryptering og jeg har ikke hatt ett eneste problem. Så bra har ikke routern funket siden jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå