Gå til innhold

Spørsmål om MGS 1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt usikker på nøyaktig hva du mener. Men det skal være mulig å forstette fra samme save som du nettopp spilte på, altså at du starter spillet på nytt med enten Bandana (evig skudd) eller Stealth (usynlighet).

Lenke til kommentar

Du får mulighet til å lagre helt på slutten når spillet er ferdig. Når du har gjort det kan du resette maskinen (noe jeg mener å huske at du må, siden spillet ikke tar deg tilbake til hovedmenyen når du har rundet det). Men når du så loader den savegamen du lagret helt på slutten, starter du automatisk på nytt.

Lenke til kommentar

Litt for lenge sida jeg spilte dette nå dessverre, men mener å huske at da jeg spilte det på ps2 og ikke ps1 så frøys den ved end credits så jeg ikke kunne fortsette. mener dette var før ocelots legendariske telefonsamtale med Solidus, men husker ikke helt sikkert.

Mener at jeg fant ut at dette var et generelt problem for mange med spillet på ps2, så jeg la ikke noe mer i det.

Så med mindre du spiller på en psone er det vel mulig det er dette kompatibilitetsproblemet du opplever?

Lenke til kommentar
Litt for lenge sida jeg spilte dette nå dessverre, men mener å huske at da jeg spilte det på ps2 og ikke ps1 så frøys den ved end credits så jeg ikke kunne fortsette. mener dette var før ocelots legendariske telefonsamtale med Solidus, men husker ikke helt sikkert.

Mener at jeg fant ut at dette var et generelt problem for mange med spillet på ps2, så jeg la ikke noe mer i det.

Så med mindre du spiller på en psone er det vel mulig det er dette kompatibilitetsproblemet du opplever?

Akuratt det som skjer,spiller på en PS2 også

Lenke til kommentar
Håper de kommer ut med en ny versjon snart. Med forbedret grafikk og sånt.

Det hadde vært kult :D

MGS: Twin Snakes kom i 2004 til Nintendo Gamecube og er en remake av Playstation spillet MGS.

http://www.gamer.no/artikler/metal_gear_so...win_snakes/6940

Elendig versjon

Ikke no kommer til å slå originalen.

Jaaaaa..greit det..off topic så det holder også.Var ikke hvilket spill som var det beste eg lurte på

Lenke til kommentar
PS2 klarer dessverre ikke å emulere MGS1 100%. Den stopper alltid der. Samme gjelder VR missions.

Prøvde å sette text mapping på smooth og disc speed på fast på Ps2'en,men funket ikke det heller.

Får ta fram Ps1 maskinen da,men er det ikke for dårlig at ps2 ikke klarer å få til feks MGS 100% ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...