Torsteinen Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hei! Prøver å sette opp en server med bulletproof ftp. Men det går ikke Hver gang jeg har logget meg inn for å teste og skal trykk epå en mappe får jeg opp en feilmelding. denne feilmeldingen hva har jeg gjort galt? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Kan se ut som om du ikke har aktivert +Sub dirs..på profilene dine Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 har aktivert det på min, men hjelper ikke Lenke til kommentar
JonV Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Har du teste med annen nett leser eller FTP program alla WsFtp ? Og du er sikker på at "linkene" ikke har blitt byttet om ??? på maskina mi har jeg lagd en mappe med snarveier til de foskjelige Mappene. men du må da også legge inn "mappa" som snarveien peker til. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 har lagt inn hele d: er det ikke det jeg skal? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Joda det går bra her er en guide til Bullet proof kansje den kan hjelpe deg litt lengre ps du har vel også haket av for List Read: brukeren har lov til å se og lese innholdet i filene på serveren. Write: brukeren har lov til å laste opp filer til serveren. Delete: brukeren har lov til slette filer på serveren. Append: brukeren har lov til å gjenoppta kopieringen ved feil. Andre del heter Directories, og dreier seg om mappene som er delt på serveren. Make: brukeren har lov til å lage egne mapper på serveren. List: brukeren har lov til å se innholdet i mappen. Delete: brukeren har lov til å slette mapper +Subdirs: brukeren har lov til å se undermapper i mappen som er valgt. Takk til OcShoot.no Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 KLARTE DET!!! TAKK TAKK TAKK Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 nei, det med snarveier! men... bare jeg får connecta, ikke kamerater... hadde ikke vært mulig å snakke med deg på msn? bare add meg.... så kan du få access, en stund, må hjelpe meg å teste Lenke til kommentar
JonV Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Les og lær Netopia http://home.no.net/odinx/ngt/netopia/ftp.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå