Gå til innhold

Backup på nett?

Anbefalte innlegg

Hei :)

Har lenge tenkt på backup, men nå for noen dager siden for hele disken med alt jeg hadde og jeg hadde ikke backup så vart ganske trist :( Så her er tingen, jeg har for lite plass på disken min til og ta backup der og jeg har ikke en ekstern så det må bli på nettet... Det må være lite resurskrevende og ta backup minst 1 gang i døgnet :) Vill ikke ha sånn bilde av disken eller hva det heter, bare noen få bestemte filer og mapper :) Må være gratis :) Og please ikke kom med det at det ikke er så dyrt med en ekstern harddisk :)

Mvh

Colaflasken

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mye har du behov for å ta backup av? Inntil 500MB får du gratis hos blant annet Mamut.no som ble kåret til best i test i PC World for ikke så alt for mange mikromåneder siden :)

Trenger du mer plass og til andre enn de aller viktigste tingene vil jeg i tillegg anbefale en ekstern disk som gjerne kan stå hos eller oppbevares hos en nabo/slektning i nærheten! :)

Lenke til kommentar
Hvor mye har du behov for å ta backup av? Inntil 500MB får du gratis hos blant annet Mamut.no som ble kåret til best i test i PC World for ikke så alt for mange mikromåneder siden :)

Trenger du mer plass og til andre enn de aller viktigste tingene vil jeg i tillegg anbefale en ekstern disk som gjerne kan stå hos eller oppbevares hos en nabo/slektning i nærheten! :)

Ok :) Noen flere forslag ??

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Mozy tilbyr 2gb gratis backupplass og veldig grei backupprogramvare som gjør alt automatisk uten at merker det.

Linken i signaturen min er en referal-link så med den får du (og jeg) 256mb ekstra lagringsplass. De har også en betalversjon som koster 4,95 dollar i måneden (ikke mye med dagens dollarkurs) og da får du ubegrenset lagringsplass. Min erfaring er at Mozy er et profesjonelt selskap og at ting funker veldig bra. Mozy eies forresten av EMC som ikke akkurat er noen hvem som helst når det kommer til datalagring.

Er veldig fornøyd. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...