eckmann Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Tenkte det var på tide med litt mykere bilder her, so here goes. Lenke til kommentar
ulrikfredrik Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Tenkte det var på tide med litt mykere bilder her, so here goes. Det første har en veldig myk og snill følelse! Det vekker behagelige følelser, både fargetoner, komposisjon og dof hjelper på dette! bra Endret 26. mai 2008 av ulrikfredrik Lenke til kommentar
mips03 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Likte det første veldig godt og faller spesielt for fargene Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 synes det andre bildet var best jeg, og da spesielt fargene Lenke til kommentar
Dal_og_tinde-traskar Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Fine motiv og bra fanget. Bare ett spørsmål. Er det bare meg, eller er du ute og kjører med hvitbalansen her? Synes å merke et grønt/gult fargestikk? Nesten ála den man får på gamle falmede fargebilder. Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Fine motiv og bra fanget. Bare ett spørsmål. Er det bare meg, eller er du ute og kjører med hvitbalansen her? Synes å merke et grønt/gult fargestikk? Nesten ála den man får på gamle falmede fargebilder. Takker for tilbakemeldinger alle sammen. Og til deg Dal og Tinde, så har jeg lekt meg med både tonefallet og kontrasten til de forskjellige fargekanalene nettopp for å oppnå en litt mer rolig og harmonisk stemning. Så langt ser det i alle fall ut som at jeg ikke har gått helt på trynet. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Nr 1 var bare deilig å se på - fine farger, flott dybdeskarphet, og fin blomst. Nr 2 gjør ikke så mye for meg. Orkidéer er vanskelig å få til å se pent ut på bilde. I virkeligheten er de jo så pene, men når man skal feste dem til 110100100101010101 osv så er det rett og slett vanskelig å fange dem! Lenke til kommentar
Dal_og_tinde-traskar Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Fine motiv og bra fanget. Bare ett spørsmål. Er det bare meg, eller er du ute og kjører med hvitbalansen her? Synes å merke et grønt/gult fargestikk? Nesten ála den man får på gamle falmede fargebilder. Takker for tilbakemeldinger alle sammen. Og til deg Dal og Tinde, så har jeg lekt meg med både tonefallet og kontrasten til de forskjellige fargekanalene nettopp for å oppnå en litt mer rolig og harmonisk stemning. Så langt ser det i alle fall ut som at jeg ikke har gått helt på trynet. Ah, da skjønner jeg. Kunne du lagt ut originalene? Hadde vært artig og sett forskjellen. Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Ah, da skjønner jeg. Kunne du lagt ut originalene? Hadde vært artig og sett forskjellen. Vil ikke ødelegge magien ved å legge ut originalene nei jpsalvesen: Helt enig i at selve blomsten kanskje ikke gjør så mye, men jeg ble fornøyd med fargene, og tenkte derfor å høre hva andre mente om det (bildet som helhet that is). Veldig lett å bli alt for opphengt i sitt eget, og gjør det desto vanskeligere å distansere seg. Lenke til kommentar
odn Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 1. Synes er veldig rolig fint og se på. Likte bildet. Mvh Øystein D. N. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Nydelig. Fryd for øyet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Skulle gjerne ha likt å sett liiiitttegranne lengre ned på det første bildet, nederste bladene på blomsten blir litt borte men ellers meget pent Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det første syns jeg ble pent. De fargene gjorde susen og gir assosiasjoner til kryssfremkalt film, dog i en mildere utgave enn man er vant til. Fin spotlight-effekt. Bilde 2 ble ikke helt det store, syns jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå