Biskopen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Hei. Jeg får følgende melding når jeg starter maskinen: Windows kunne ikke starte opp. En maskin- eller programvareendring som nylig er utført kan være årsaken. Jeg har prøvd å starte med sikkermodus, men windows vil ikke starte, PC-en restarter og meldingen kommer opp på nytt. Har prøvd å boote til CD-en, får det ikke til å skje. Har satt boot rekkefølgen så cd-rom kommer før hardisken, uten hell. Vet ikke om det var dette som gjorde det, men dagen før den ikke ville starte, rotet jeg litt rundt i vista og kom over et sted hvor det stod "Klikk her for å aktivere windows". Har brukt vista i omtreng seks måneder, så kan ikke skjønne at jeg ikke hadde aktivert det. Har fått updates og hele pakken. Men jeg trykke nå på det og det stod at windows er aktivert. Neste gang jeg slo på pcen fikk jeg meldingen beskrevet over. Kan legge til at vista'en jeg har er en oppgradering fra xp media center. Takker for all hjelp Endret 26. mai 2008 av Biskopen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå