Giger Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Sitter her og surfer gjennom nokre butikkar i USA. Fant dette: Nikon D60, 10.2 Megapixel, SLR, Digital Camera w/ 18-55mm VR Lens Kit til 511$ som knapt er 2500kr. Eg er klar over at det kjem 24% på denne prisen, men likevell er dette et røverkjøp. ca 3500 ink alt. Billigs eg fant her var 4700,- Nettstedet var broadwayphoto.com er det noko lureri her?? Er det noko som må tenkes på før eg eventuellt bestiller kamera frå USA? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Ser ikke så seriøse ut de der. Tror jeg ville holdt meg unna. http://www.ripoffreport.com/searchresults....mp;searchtype=0 Endret 26. mai 2008 av Aetius Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 De som tar ut alt utenom selve kamera og kontakter deg om du vil ha det og det i tillegg finnes det faktisk en del av rundt om på nettet. Til slutt blir godkjøpet minst like dyrt som fra en av de mer respekterte butikkene. Hvis du skal bestille fra USA, prøv Adorama eller B&H. Mange her som har gode erfaringer med dem. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg fikk nettopp tak i en ny 450D med 18-55 IS (kit'et) til 4000,- på ebay. Selgeren kaller seg cashmartus. Lenke til kommentar
magnusgl Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Som og Aetius sier, hold deg laaaangt unna. Finnes mange useriøse nettbutikker i USA som prøver å svindle deg. En fin side å sjekke er www.resellerratings.com. Der vil du blant annet finne ut dette om den nevnte butikken: http://www.resellerratings.com/store/Broadway_Photo I tillegg til å bruke resellerratings.com bør du og Google litt rundt på butikknavnet for å finne ut mer info om butikken. Adorama og B&H er nevnt som trygge foretninger, noe jeg og kan skrive under på. Bestilte selv nettopp en Canon 70-200 f/2.8L fra B&H, og alt har gått som planlagt Endret 26. mai 2008 av magnusgl Lenke til kommentar
arela Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Enig om at kamera og dyre ting bør kjøpes hos velrenomerte kilder. Selvfølgelig kan shoppa være ok, men det kan være greit om den finnes om et par år dersom du får trøbbel. Ting du kan tape uten å gråte, kan du kjøpe på slike steder. Lenke til kommentar
joffar Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 SEnd meg penger, så skal jeg kjøpe for deg... :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå