Dotten Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det står at den bør bli det ja, ikke at jeg tror. Gjort riktig. Men som jeg også har sagt så forventer jeg det ikke, men gjort riktig så bør den det. Ordet er jo til og med lagt i kursiv i bloggen, skulle tro det ikke var så vanskelig å få med seg. Rent personlig, om jeg skal tippe, så vil jeg tro The Dark Knight eller en eller annen ukjent film popper opp og blir min favoritt for i år. Men jeg bommer hvert år med slike tips. I fjor kom Once og Into The Wild fra intet og ga meg himmelsk opplevelse. Men hva jeg er eller ikke er har lite med saken å gjøre. Slikt er usaklig og heller lite interessant. Det er ingen her som er interessert i hvordan du ønsker å stigmatisere dem, like lite som du er interessert i at andre skal stigmatisere deg. Du kan trøste deg med at jeg aldri har hatt noe "forhold" til Hulken. Det var Spider-Man og Superman som telte for min egen del, samt endel Batman og Daredevil I'm a bitch, I'm a lover I'm a child I'm a mother I'm a sinner I'm a sant I do not feel ashamed I'm your hell I'm your dream I'm nothing in between You know, you wouldn't want it any other way So take me as I am (neida, jeg er ingen mor, men en far (noe sier meg at PC nå vil storme inn og protestere ^^). Men point being.) Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 jeg har ikke lest din blogg,jeg har bare sett hva som ståår i din signatur lenge før filmen var på kino. og jeg vil ikke si det er stigmatisering å kalle det fanboy, for det er mitt inntrykk Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Du bør jo ta deg tiden til å lese det, før du dømmer da. Så slipper du å gå på trynet i egne fordommer. Der skriver jeg hvorfor Hulk bør bli årets film, hvordan de kan utnytte potensialet i karakteren. Jeg har ingen forventninger om at den kommer til å leve opp til Iron Man, som jeg syntes var helt herlig. Men jeg likte Transformers, så utifra anmeldelser ser TIH til å passe meg godt. Jeg håper virkelig det blir en artig film, og jeg håper de gir ut en god DC av den som tar med de beste av de kuttede scenene (den ene ble visst kuttet fordi den ville ødelegge PG13-rating, noe som er synd). Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 jeg leser det ihvertfall ikke nå. har du det i din sigg så må du forvente at noen bare ser det og får et inntrykk av deg. og jeg går på trynet hele tiden, har ikke dødd av det Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Siggen er en link til blogginnlegget. Det er liksom poenget med den ^^ Men gjør som du vil. Om du først er interessert i å dømme så er det jo fint å gjøre hjemmeleksen. Og siden du har sett den så kunne du kanskje kommentert om filmen klarer å oppnå noen av punktene jeg mener en optimal Hulk-film bør klare Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hulken er den optimale superhelt fordi: Han er "fantastisk", han er "bare" et menneske, men også et menneske som ikke klarer å styre sinnet sitt, og det gjør seg utslag i at egen aggressjon transformerer en ellers human person til et monster. Alt i den personligheten finner man igjen hos oss selv!? Det brukes ingen overnaturlige tricks for å få dette frem, bare en stadig påminnelse om at "helter" og "monstre" er kanskje ikke "bare" det, og de behøver slett ikke være "spiselig", som noen tror "superhelter" skal være. Husk så på at "helter" utgjør ca. 1 prosent av ressursen i en fight, og av de er det bare halvparten som er ved sine "fulle fem" når de utfører sine "heltedåder"!? Dottepusen går så klart i kanintøfler, og jo mere jeg tenker på tøflene kontra uttrykket til jenta så blir jeg litt redd, og bolter døra og setter solide tømmerstokker mot haspene på mine vinduer for å unngå at en premenstruell supermann, som egentlig er en "kjærring med utvidede fullmakter" forsøker seg på en inntregning her ... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Mine tøfler er ikke kaniner, men bikkjer. Litt maskulin er de nå Ellers, så er jeg enig i hva Hulken er og hvorfor han har stort potensiale. Sier alltid til ungene at "nå må du ikke bli til Hulken" når de hisser seg opp. Det artige er jo at det funker. Supermann er tiltalende av motsatt grunn. Han er utfordrende fordi man egentlig ikke kan relatere til han. Han har makt, men det fine er at hans styrke er å ikke misbruke den. Hans minste feil vil få langt større konsekvenser enn om hvermansen begår samme feil. Han må kjempe for å foreta riktige valg, for gale valg kan ... vel ... ødelegge kontinenter. Makt medfører ansvar. Den må ikke misbrukes og har man makt, så hviler det et ekstra ansvar på at makten blir brukt riktig. Og at man også vet når makten ikke bør benyttes. Hadde forresten vært artig å se Hulken prøve seg på stålmannen Ellers, om det kommer en Hulk II er jo uvisst, men The Avengers, Iron Man II, Captain America og Thor kommer jo og det kan godt være mulig at han dukker opp i en eller flere av dem (spesielt Avengers, som Stark-scenen i Hulk nok vil hinte mye om). Å se vår egen tordengud Thor prøve seg på grønnskollingen ville vært artig. Sett Iron Man forresten, PC? Lenke til kommentar
Moff Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Wow o_Õ det skal jeg børje å se på hvis det går på norske kanaler !! Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg er iallefall fornøyd!!! Skal se den engang til når den kommer på kino. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Wow o_Õ det skal jeg børje å se på hvis det går på norske kanaler !! Er ikke en serie som går på tv. Det er to tegnefilmer. Er man fan av superhelt filmer, så anbefales de på det sterkeste Endret 18. juni 2008 av JimRamse Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Å se vår egen tordengud Thor prøve seg på grønnskollingen ville vært artig. Likte Thor bedre da han hadde hammer og ikke en øks som de viser i videoen. Har de skiftet den ut eller var det bare i dette tilfelle han hadde øks? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Synes det ser ut som en hybrid. Er hammer på den ene siden, å kanskje den ligner litt på en øks på andre? Skal ærlig tilstå at jeg ikke la merke til at det ikke var en ren hammer før du nevnte det. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det er en hammer, med skarpt blad bakpå. Kalles vel krigshammer (i hvert fall warhammer på engelsk), er ingen øks. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Ser ut til at den tok inn 4.8 millioner dollar på tirsdagen. Det er middelmådig og det burde vært over 5 millioner dollar. Blir spennende å se om den klarer å levere en solid 2. helg, eller om konkurrentene spiser den opp. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 konkurrentene ? What happens in vegas / samleie og byen ? Burde jo klare det !! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg klarer ikke å forstå hvordan Ed Norton, som mange tydeligvis regner for å være en habil manusforfatter (selv om han som oftest bare skriver om andre sine) og Leterrier, som tydeligvis har blitt oppfattet som smartere enn det han er, har klart å lage en så overfladisk film. Jeg føler at den ble markedsført og hypet som en mer intelligent film enn det vi fikk, ihvertfall i forhold til hva man forventer etter Iron Man. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 konkurrentene ? What happens in vegas / samleie og byen ? Burde jo klare det !! Get Smart og Love Guru åpner til helgen og forventes å gjøre det stort. Og så kommer jo Hancock, Will Smith er og forblir kinokongen uansett hvor gode eller dårlige filmene er. Ingen tar inn mer penger. Hulk må gjøre det bra i helgen for å hole trackingen mot 150 millioner dollar i USA. Nå trenger den strengt talt "kun" 100 millioner dollar i USA for at prosjektet ska gå i null (grunnet salg av leker, DVD osv), ifølge Marvel, så den vil i hvert fall generere et overskudd. Men det blir spennende å se hvordan den presterer til helgen. Hulk-fans ser ut til å være fornøyd i hvert fall. Mitt forhold til Hulk er fra tv-serien, selv om jeg kun har vage minner. Men gleder meg mest til 1. akt som er en "homage" til den. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg så akkuratt filmen i kveld og jeg elsket den! Absolutt bedere en Iron Man. En av mine favoritt superhelt filmer nå. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Filmen fikk 7/10 av meg. Stødig, Marvel Studios fortsetter med nok en god film. Men klippingen var for drøy, jeg vet hvilken godbiter som Leterrier har utelatt for å få mer tempo og det trekker litt ned. Men så gleder jeg meg desto mer til Blu-Ray utgaven med extended utgave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå