Erasus Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Blir nok mye mer spektakulært action i denne pga. filmen blir rå og brutal, er jo snakk om Hulk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Denne filmen tror jeg blir den som river meg ut av godstolen førstkommende helg! I motsetning til endel andre så likte jeg første filmen godt, og ja, Hulken er den optimale superhelten med alle sine mangler. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Husker jeg leste tegneseriene som liten, og så på fjernsyns serien med han som hadde en bi-rolle i Everybody Loves Raymond. Det var skøy det. Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Filmen mottar slakt fra dagbladet: http://www.dagbladet.no/kultur/2008/06/12/537926.html Triste greier. Men skal nok se likevel. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Synd om det ikke går rette veien for nyeste Hulk filmen heller, den kan fortsatt floppe totalt i USA også, ingenting er umulig. Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 http://www.empireonline.com/reviews/review....asp?FID=134654 Ser ikke ut til at alle ble like misfornøyd som dagbladet-anmelderen. 3/5 i empire anser jeg som ganske bra Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Filmen mottar slakt fra dagbladet: http://www.dagbladet.no/kultur/2008/06/12/537926.html Triste greier. Men skal nok se likevel. En anmelder som vil ha en hulken film uten Hulk er vel ikke særlig relevant å høre på for de som er fans av Hulk.... At vedkommende ikke har fått med seg at den påståtte "klinsjen" mellom Norton og produsentene er medieaskapt er heller ikke bra. Bør gjøre litt bedre research før man anmelder filmen da. Er på solide 75% på RT. Lover bra. http://www.rottentomatoes.com/m/the_incredible_hulk/ Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 VGs anmelder er mer positiv til filmen. http://www1.vg.no/film/film.php?id=8755 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Gjengangeren er at det er en ok film for folk flest, mens en flott film for fansen. Får håpe det stemmer Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Filmen blir "litt" lengre når den kommer på Blu-ray ser det ut som. Incredible Hulk' Blu-ray Planned with 70 Minutes of Cut Footage... Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 70 minutter ekstra? Sykeste! I kveld skal jeg få med meg Hulken, blir spennende å se om den overbeviser. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 70 minutter ekstra? Er vel kun snakk om noen ekstra eksplosjoner... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Filmen blir "litt" lengre når den kommer på Blu-ray ser det ut som. Incredible Hulk' Blu-ray Planned with 70 Minutes of Cut Footage... Inn i helvete....det er jo helt vannvittig...jeg lukter et Blu-Ray avtale der inne et sted. Det er nok et Blu-Ray salgs hjelp det der ja. Endret 13. juni 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 70 minutter ekstra? Er vel kun snakk om noen ekstra eksplosjoner... Ekstra eksplosjoner, og ekstra action. Tja, akkurat hva vi vil ha mer av mao. Ser ikke på Hulk med forventninger om en fryktlig dyp historie akkurat. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg så akurattt filmen, og wow! utrolig spør du meg. som en hardcore tegneseire helt av Hulken så vil jeg påstå at det antagligvis ikke kunne blitt gjort noe bedre i en filmatisert verson. Det eneste jeg ikke helt likte var Tyler som Betty. Var noen kjærlighetsscener hvor hun var utrolig så pluttslig var det et patetisk forsøk på og være morsomm trur jeg. " de som har sett den, taxi episoden " Ellers var effektekene helt ville og veldig mye action. Elska scenen hvor hulk sa " HULK SMASH ". Filmsalen var rimelig tom på verdenspremieren, håper inderlig at detta blir en suksess. For jeg vil se en toer. De bygde opp slutten med to mulige plot lines. Eller kanskje en blanding, uansett blir veldig spennede. Filmen får en 8/10 etter min mening, noe kunne blitt gjort bedre. Skulle holdt seg litt mer til orginale historien. For jeg kan ikke se hvordan de skal greie og introdusere Rick Jones i framtiden uten at det blir veldig rart. Anyway et must see film for de som virkelig liker superhelt filmer og action. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg så akurattt filmen, og wow! utrolig spør du meg. som en hardcore tegneseire helt av Hulken så vil jeg påstå at det antagligvis ikke kunne blitt gjort noe bedre i en filmatisert verson. Det eneste jeg ikke helt likte var Tyler som Betty. Var noen kjærlighetsscener hvor hun var utrolig så pluttslig var det et patetisk forsøk på og være morsomm trur jeg. " de som har sett den, taxi episoden " Ellers var effektekene helt ville og veldig mye action. Elska scenen hvor hulk sa " HULK SMASH ". Filmsalen var rimelig tom på verdenspremieren, håper inderlig at detta blir en suksess. For jeg vil se en toer. De bygde opp slutten med to mulige plot lines. Eller kanskje en blanding, uansett blir veldig spennede. Filmen får en 8/10 etter min mening, noe kunne blitt gjort bedre. Skulle holdt seg litt mer til orginale historien. For jeg kan ikke se hvordan de skal greie og introdusere Rick Jones i framtiden uten at det blir veldig rart. Anyway et must see film for de som virkelig liker superhelt filmer og action. Veldig enig. Synes filmen var helt topp. Helt rått hvor bra de har fått til Hulk denne gangen synes jeg. Koste meg under hele filmen, å gleder meg til det kommer en Extended Edition på DVD / Blu-Ray. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 70 minutter ekstra? Er vel kun snakk om noen ekstra eksplosjoner... Ekstra eksplosjoner, og ekstra action. Tja, akkurat hva vi vil ha mer av mao. Ser ikke på Hulk med forventninger om en fryktlig dyp historie akkurat. Som Dotten har skrevet om tidligere så er det jo faktisk mye interessant man kan grave frem i en Hulk-film. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Fikk med meg Hulken jeg også, ganske god film imho, mer underholdende enn hva Iron Man var, gleder meg til å se uncut & unrated versjonen. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Synes denne Hulk filmen var virkelig god jeg! 8/10 Stod opp til forventningene jeg hadde. GullApE: Hulk Smash!, KONGE! Endret 14. juni 2008 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Da har jeg endelig fått sett Hulken, var like bra som jeg trodde den var, men ikke mer. Vil si at jeg likte Iron Man bedre, men men, en 7/10 i boken min uansett, noe jeg ser på som veldig bra sett i "superhelt-film" øyne. Og Nortie-Boy sin Hulk vil jeg si var mer "troverdig" enn Ang Lee sin. Likte dog "HULK SMASH!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå