Singh tha king Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 hmm.... er ikke chins-(ups) det samme som pull/hang-ups? trodde det jeg. Her er programmet: Mandag Øvelse Serier Repetisjoner Knebøy 5 5 Nedtrekk til brystet 2 6-8 Sittende roing 2 6-8 Markløft 5 5 Bencurl 2 6-8 Tåhev i hack lift 1-3 10-12 Chins 3 Failure Tirsdag Øvelse Serier Repetisjoner Benkpress 5 5 Hantelpress 2 6-8 Skulderpress 5 5 Bicepscurl 2 6-8 Franskpress 2 6-8 Crunches 2 10-12 Torsdag Øvelse Serier Repetisjoner Knebøy 5 5 Nedtrekk til bryst - bredt grep 2 6-8 Framoverbøyd roing 2 6-8 Markløft 5 5 Bencurl 2 6-8 Tåhev 1-3 10-12 Chins 3 Failure Fredag Øvelse Serier Repetisjoner Benkpress -skrå 3 6-8 Skulderpress 3 6-8 Støt 2 4-6 Sittende hantelcurl 2 6-8 Tricepspress i trekkap 2 6-8 Crunches 2 10-12 Etter det jeg fikk vite så var hantelpress det samme som benkpress bare med manualer, stemmer det? Lurer fortsatt på hva støt er. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Chinups er handflata mot deg, pullups er handflata fra deg http://stronglifts.com/how-to-do-pull-ups-...oper-technique/ Endret 3. juni 2008 av b0berg Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 takk for svar b0berg. hvilken kreatin fra ej-shop ville dere ha anbefalt? Er det samme hva man tar bare det er monohydrat? f.eks. piller: http://www.ej-shop.no/product_info.php?cPa...products_id=239 hvilket pulver anbefales som nevnt? også lurer jeg på hva støt er... skal ha time i dag om hvorda man skal ta markløft og knebøy. Prøvde å ta det i går, men fikk kreapme i låret etter et par ganger med knebøy :S kanskje fordi jeg ikke varma opp, ksal i hvert fall gjør det i dag! Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Løsning: kjør færre sett og øk frekvensen. Jeg bygger ikke like bra på dette Sandsvei: Hvor lenge har du trent? Litt over 2 år Endret 4. juni 2008 av Sandsvei Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 kjøper kreatin i morra! noen som kan si hva de bruker og om det funker? Eller det samme hvilke kreatin du kjøper, bare du kjøper monohydrat? Lenke til kommentar
LotteN Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Mandag: Rygg, biceps (+ mage) Onsdag: Bryst, Triceps, Skuldre Fredag: Lår, legger, mage k9z Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Vil du få større musklar og bli sterk som ein bjørn? Vil anbefalle Treningsprogrammet utarbeidet av Dietmar Wolf: Trente det sjølv, hadde insane framgang, 40 kilo i markløft, 25 i knebøy på 7 veker trening. Stort sett alle av ungdom på gymen min trener det i desse dager, og med god grunn Det baserer seg på baseøvelser med relativt lette vekter - du blir sjeldent sterk av failure trening. Du finn programet her: linky Gå ned til treningsprogram, velg Mengdetrening og les gjerne veiledninga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå