Gå til innhold

Handle nøtter på nett?

Anbefalte innlegg

Det er ingen hemmelighet at både vanlige butikker og de litt mindre spesialistene tar seg meget godt betalt for nøtter, og som den store nyteren jeg er av litt forskjellige typer nøtter, så er spørsmålet enkelt og greit: Finnes det noe sted på nett en kan kjøpe litt store kvanta nøtter til en hyggelig pris?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ingen hemmelighet at både vanlige butikker og de litt mindre spesialistene tar seg meget godt betalt for nøtter, og som den store nyteren jeg er av litt forskjellige typer nøtter, så er spørsmålet enkelt og greit: Finnes det noe sted på nett en kan kjøpe litt store kvanta nøtter til en hyggelig pris?

Ehh okai hvorfor skal du kjøpe nøtter ? :p

Lenke til kommentar

og hvorfor er det ingen hemlighet at butikker tar seg meget godt betalt for nøtter? Lemp en oversikt over innkjøpspriser på nøtter i et utvalg av butikker da så vi kan se på hvilke marginer de opererer med! marginer - forumet krever marginer!

Lenke til kommentar

Fryktelig så vanskelig folk skulle være da ;)

1. Hvorfor? Fordi jeg liker nøtter - det står ganske klart.

2. Sjekk prisene som butikkene tar, og så går du til en eller annen butikk som selger i større kvanta. Da vil du fort se at prisforskjellen er ganske stor.

I den samme butikken kan du så sammenligne hva slags prisforskjell de tar for poser på et par hundre gram opp mot de på 500-1000 gram. Prisforskjellene da vil vise at det er meget gode marginer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...