Carl Sagan Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Prøv å start hovedkortet uten prosessor, fungerer ofte på Asus kort Andre ting du kan prøve er forskjellige minneslotter, forskjellig RAM, PCI-Skjermkort, ta ut BIOS-brikka (og batteriet selvfølgelig) om det er mulig. Mener at mitt Mars har BIOS-Chip som kan tas ut, er ikke sikker. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 har nå prøvd ALT, ja.. våger å påstå ALT.. jeg har til og med hotflashet BEGGE chippene på blackops kortet med 2-3 forskjellige måter.. null boot. Helvete, må jo nesten være noe annet enn biosen som fikk seg en smell i den flashen. kortet begynner å boote, men stopper på 02 og alt blir "sort"... kjiiiiiiiipt.. jeg som hadde spart klokketid til nå også. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 trist Håper du får liv i kortet igjen.. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) har nå prøvd ALT, ja.. våger å påstå ALT.. jeg har til og med hotflashet BEGGE chippene på blackops kortet med 2-3 forskjellige måter.. null boot. Helvete, må jo nesten være noe annet enn biosen som fikk seg en smell i den flashen. kortet begynner å boote, men stopper på 02 og alt blir "sort"... kjiiiiiiiipt.. jeg som hadde spart klokketid til nå også. Prøvd å vaske kortet med zalo og varmt vann? EDIT: Å spraye det med elektrorens _før_ du vasker det er heller ikke dumt. Endret 28. mai 2008 av todda7 -2rst1- Lenke til kommentar
TordO Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Er det slik som på BlackOPS at det er dual-bios, og man bytter bios ved å flytte på en jumper? Isåfall, har du testet dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå