Faktum1 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Heisann Er det noen som har forslag til et fransk oversettelsesprogram jeg kan installere på pcen til eksamen? Skal opp til eksamen ganske snart og vi kan bruke pcen. Ingen lærere som sjekker pcenene våres før eksamen. Jeg har ifinger og ordnett pluss, men trenger et program som oversetter setninger ikke bare ord for ord. Internetten er selvfølgelig slått av på eksamen så da får jeg ikke brukt freetranslation.com. Tenkte på å bruke denne: http://www.clipboardtranslator.com/?Source...0on%20your%20PC Tror imidlertid jeg må ha internett for å få den til å virke. Føler at jeg kan fransken godt, og skal prøve å unngå å bruke oversettelses programmet, men det kan hende jeg må dobbeltsjekke med det. Noen som har forslag til hva jeg burde gjøre? Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Heisann Noen som har forslag til hva jeg burde gjøre? Lære deg fransk? Ikke jukse? Kan du fransken som du sier, så burde det gå ganske greit, og du vil i ettertid kunne stå for karakteren som ender opp på vitnemålet ditt. Endret 26. mai 2008 av Mr.Garibaldi Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Heisann Noen som har forslag til hva jeg burde gjøre? Lære deg fransk? Ikke jukse? Kan du fransken som du sier, så burde det gå ganske greit, og du vil i ettertid kunne stå for karakteren som ender opp på vitnemålet ditt. Vi har lov til å bruke alle hjelpemidler utenom kommunikasjon mellom elevene og bruk av internett da. Så det blir ikke juksing. Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Heisann Noen som har forslag til hva jeg burde gjøre? Lære deg fransk? Ikke jukse? Kan du fransken som du sier, så burde det gå ganske greit, og du vil i ettertid kunne stå for karakteren som ender opp på vitnemålet ditt. Hrmmm.... det er ikke noe som heter å jukse,,, det er bare finpussing... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå