Liquidkey Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Han kan godt gi seg nå, etter (nok en) lite overbevisende kamp Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Tom Nordlie MÅ være den rette mannen. Stiller enorme krav til spillerne sine, og det er det Norge trenger nå. Ikke en trener som bare puser med de, men en med temperament, engasjement, fotballforstålese! Tom Nordlie! Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Tom Nordlie MÅ være den rette mannen.Stiller enorme krav til spillerne sine, og det er det Norge trenger nå. Ikke en trener som bare puser med de, men en med temperament, engasjement, fotballforstålese! Tom Nordlie! Nei, Tom Nordlie er ikke den rette typen for å lede et landslag spør du meg. Du så jo hvordan det har gått tidligere, han gjør det bra i starten men så dabber det av. Få en utenlandsk trener med litt nytt inn i Norge og en som har klar filosofi. Hariede går vel hvis han ikke kvalifiserer Norge for VM. Ikke nok med at de aller fleste ville krevd avgangen hans da, så bør innse det selv. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg ser ikke at en utenlandsk trener automatisk skal gjøre det bedre enn en norsk trener. Det finnes nordmenn som har klar filosofi, Drillo og Eggen er kanskje de mest kjente. Poenget mitt er at Hareide har gjort det vel så bra på klubbnivå som utenlandske alternativ. Jeg vet ikke hvem som er rett mann for norge, men jeg tviler på at han absolutt må være fra utlandet. Ellers er jeg rimelig sikker på at om Hareide ikke får litt plan over spillet de neste kampene, er han ikke rett mann for Norge. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Tom Nordlie MÅ være den rette mannen.Stiller enorme krav til spillerne sine, og det er det Norge trenger nå. Ikke en trener som bare puser med de, men en med temperament, engasjement, fotballforstålese! Tom Nordlie! Nei, Tom Nordlie er ikke den rette typen for å lede et landslag spør du meg. Du så jo hvordan det har gått tidligere, han gjør det bra i starten men så dabber det av. Få en utenlandsk trener med litt nytt inn i Norge og en som har klar filosofi. Hariede går vel hvis han ikke kvalifiserer Norge for VM. Ikke nok med at de aller fleste ville krevd avgangen hans da, så bør innse det selv. Jeg tror Tom Nordlie er et godt valg fordi: Han er meget faglig dyktig, karismatisk, tøff, "krevende coach", har noe å bevise, riktig alder, krever "stor plass" og høye mål, samt langsiktighet i tenkningen hos arbeidsgiver. Alt dette burde han kunne finne som landslagstrener, fordi der er det ikke hver lørdag/søndag som teller, men helheten i filosofien, og gjennomføringen av den som i hvert fall, etter min mening burde telle. Kan jo føye til at han behøver ikke slanke seg for min del ...! Lenke til kommentar
deluxerz Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Får og få Norge på "topp" igjen mener jeg at Norge må få en utenlands trener . Sjøl om jeg tviler på at det vil sje, de nederlanske trenerane er veldi gode. men de koster en del hvor mye får Hareide i lønn ? 4-5 mill ? Nederlanske trenere koster vel 10 mill ? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Lederene (over Hareide) må ha litt større baller til å sparke fyren, deretter ansetter vi Donadoni. Lenke til kommentar
deluxerz Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Lederene (over Hareide) må ha litt større baller til å sparke fyren, deretter ansetter vi Donadoni. eni! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå