Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Nå har han for n'te gang stilt ultimatum til "oss" som interesserte, og et par dager etter trukket/sminket uttalelsene. Hvor meget "slakk" skal en slik elendig leder få av "oss"? - Hvis jeg får det samme svaret fra spillerne igjen mot Uruguay, da må jeg tenke meg godt om, hvorfor jeg holder på med dette, om det er noe poeng i å fortsette som landslagssjef. Og det er riktig og viktig at jeg gjør det før VM-kvaliken starter i høst, sa Hareide. Men når han blir bedt om å utdype forandrer landslagssjefen en del på den historien, for å trekke seg blir aldri aktuelt, uansett utfall på onsdag. - Det var ikke snakk om noe ultimatum som gjelder min stilling, det dreier seg mer om et ultimatum til spillerne om å prestere, sier Hareide. Hvilken type leder går ut i media og sutrer, for så og ro seg i land med slike elendige utspill, og likevel bli tatt inn i "varmen"? Når skal vi sparke landslagstreneren, og hvor mange slike utspill skal man tåle?? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Skjønner ikke hvorfor han fortsatt er trener. Det har jo aldri fungert skikkelig. Vi har ikke noe å tape på å bytte han ut akkurat. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg, på tross av at jeg elsker spillet, håper at laget presterer under parí på Onsdag hvis det bare hadde fått Hareide til å ta hatten sin og gå! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg er ingen fan av gjentatte trenerskifter. Men jeg må jo inrømme at nytt blod før VM-kvaliken ville vært bra. Spørsmålet er jo om vi har noen erstattere. Vi må han erstatter klar før man evt. ber Hareide forlate jobben. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg er ingen fan av gjentatte trenerskifter. Men jeg må jo inrømme at nytt blod før VM-kvaliken ville vært bra.Spørsmålet er jo om vi har noen erstattere. Vi må han erstatter klar før man evt. ber Hareide forlate jobben. Nok av erstattere. Er bare å hente en som ikke heter Ola til fornavn og Nordmann til etternavn. Drittlei langpasninger og kynisme. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 For min del må de gjerne spille med langpasninger og være kynisk. Det viktigste for meg er en klar spillestil. De siste kampene har det sett ut som en rekke av tilfeldigheter bak hver norske målsjanse. Eller soloprestasjoner. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hvem skulle tatt over?Norsk eller ikke norsk, kjent eller ikke kjent? Drømmen for meg er at Ole Gunnar Solskjær tar over, men tror ikke han er klar nok eller kvalifisert nok enda. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Marcelo Lippi Jeg er også litt usikker på om vi har noen klare kandidater til å overta landslaget.. En stor oppgave. Noen som har seriøse forslag da? Bortsett fra Lippi.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Trond Sollied Nils Arne Eggen Steinar Nilsen Ståle Solbakken Mons Ivar Mjelde Alle disse mener jeg går Hareide en høy gang som tydelige ledere og dyktige nok trenere. Får nesten kolikk når jeg ser trynet på Hareideslasken i media. Hvor mange ganger har han stilt "kabinettspørsmålet", for etterpå å fossro? Tror det er en fem eller seks ganger jeg!? Må ta med noe som muntrer også, og da fant jeg dette bildet. Det burde være sånn passe homoerotisk, ja, sånn som Hareide som den bygdehomoen han er ville verdsette. Teksten blir vel: Am I glad to see you, or did I just put a canoo in my pocket? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Mons Ivar for president! Tenk så kjekt å se landslaget spille med overlapp på kant! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Trond Sollied - Absolutt den beste norske kandidaten etter min mening. Nils Arne Eggen - Hadde vært enormt, men skjer ikke. Steinar Nilsen - Spennende, absolutt spennende. Men vanskelig å si, ettersom han ikke har trent noe større enn Tromsø (?) Ståle Solbakken - Han har jo trent FCK som er en stor klubb i skandinavisk målestokk. Også et spennende alternativ. Mons Ivar Mjelde - Er litt usikker på Mons. Litt fordi jeg ikke kan fordra fyren, men han er helt klart en mann som det hadde vært moro og se på et større lag. Gode forslag, absolutt. Min favoritt er Sollied. Han er en mann med stor autoritet som er vant med "store stjerner" samtidig som han ofte unngår de største overskriftene. Kanskje han også klarer å sette våre kjære Premier League-stjerner ned på bakken? .. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Trond er også min absolutte favoritt. Edit: Husk at MålMons er akkurat det, og at han har overlevd mange sesonger i den mest fotballsyke byen vi har her på berget. Det skal det mer enn "normal" ryggrad til. Endret 27. mai 2008 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hva må til før Hareide går? Slutt å server svela i NFF. Da slutter han sikker. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) [*]Mons Ivar Mjelde - Er litt usikker på Mons. Litt fordi jeg ikke kan fordra fyren, men han er helt klart en mann som det hadde vært moro og se på et større lag. Mjelde er kanskje den mest sympatiske treneren i tippeligaen etter min mening, men jeg kan ikke fordra brann. Endret 27. mai 2008 av Liquidkey Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Vi kan jo ansette en nederlender som alle andre land som sliter å få ut potensialet i landslaget sitt Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Mons Ivar for president! Tenk så kjekt å se landslaget spille med overlapp på kant! Godt poeng, tviler dog på at det blir noen realitet. Jeg håper vi får en utenlandsk trener med erfaring, etter EM er det vel bare å velge å vrake Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hva må til før Hareide går? Hvis Norge taper 4-0 i kveld, så er overskriftene i morgen . Hareide går av Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Tviler på at Norge vinner Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 For min del så må gjerne landslaget spille som et gjeng tanter i høyhælte sko på handletur til Strømstad for å smugle rødvin. Hvis det skal til for at Hareide tar hatten å går så er jeg villig til å lide meg gjennom pinslene ved å se på kampen i kveld. Nå har forresten vår alles kjære Gamsten for n'te gang lovet bot og bedring ...!? Han kan så gjerne hjelpe Hareide med å rydde kontoret før de begge forlater oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå