son Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hei, jeg får ikke bildet ut av den øverste DVI porten på skjermkortet mitt. Nederste funker helt fint, Tror ikke det er noe software problem fordi jeg får svart skjerm selv før windows har bootet opp! Har 2 like skjermer og skal helst kjøre dual view til vanlig. Noen som vet hva problemet kan være? PC oppsett: Hovedkort: Asus P5E, X38 Grafikkort: Geforce XFX 9800GX2 Minne: 4gb ram Windows XP home english Takk for alle svar! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Høgreklikk på skrivebordet -> NVIDIA Kontrollpanel -> Og så skal det stå en plass "Kjør skjermveiviser" eller noe sånt. Er ikke hjemme nå, så får ikke sjekket. Men se om du finner den! Lenke til kommentar
son Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Ok, fikk bildet på øverste DVI port nå. Men det er ingen klon eller dual view option der.. er ikke det mulig med 9800GX2? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hmm. Høgreklikk på skrivebordet -> NVIDIA Kontrollpanel -> "Set up multiple displays" (Display). Får du ikke valg om klone osv. når du kjører den veiviseren? Det får jeg Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Vet ikke om hvordan gx2 gjenkjennes i forhold til SLI, men jeg tror da at man ikke kunne kjøre flere enn 1 skjerm med SLI aktivert, men som sagt vet jeg ikke så mye om hvordan det er på gx2 kortet. Det skal i allefall være mulig å kjøre 2 skjermer, ellers så hadde det ikke vært 2 utganger bak Lenke til kommentar
son Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Noen som kan bekrefte at man ikke kan kjøre dual view eller klon på GX2 kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå