Krom-stag Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hei dere, min venn Redneck har fått et problem med sin nybygde pc. Når han skal innstalere Opera får han denne feilmeldingen. Når jeg googlet denne meldingen fant jeg mange andre som hadde det samme problemet, men jeg så liksom aldri en løsning. Er det noen her som vet hva som må gjøres? Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Prøvd å oppdatere Microsoft Framework?, vet ikke om det kan ha noe med saken å gjøre men :S Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Prøvd å oppdatere Microsoft Framework?, vet ikke om det kan ha noe med saken å gjøre men :S Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Prøvd å oppdatere Microsoft Framework?, vet ikke om det kan ha noe med saken å gjøre men :S Hvordan gjør man dette? Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Bare å google Mictosoft Framework, prøv også å oppdatere Windows Installer, bare å google begge delene Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Når han prøver å innstalere framework for han denne: http://support.microsoft.com/KB/906894. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Er det ingen som har hatt dette problemet og løst det? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Påse at alle oppdateringer på operativsystemet er foretatt. Dette vil oppdatere bl.a. MSInstaller. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Har kjørt Windows update, men det funker fortsatt ikke. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Dette er ganske surt for Zander som han heter. Han har nemlig fått denne PC-en, og han har ikke venta i en kort stund heller. Så er det noen her som kan løse dette jævla problemet? Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Har du prøvd å oppdatere windows installer? http://www.microsoft.com/downloads/details...;DisplayLang=en Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 1619 og ERROR_INSTALL_PACKAGE_OPEN_FAILED. Jeg googlet 1619 og *tittelen* kom da fram til at det var Firewallen som blokket det, så jeg måtte slå av WF. http://www.techspot.com/vb/topic30039.html Vil dette løse hans problem? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Funker fortsatt ikke.. Får ikke isntallert Itunes nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå