lockdog Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Heisann Lurer litt på hvordan kvaliteten på skjermkort med integrert lydkort er jeg. Noen som har erfaringer med slike? Dette eliminerer jo en kabel(lydkabel) mellom pc og tv, noe som hadde vært flott Lenke til kommentar
Asken Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 skjønte ikke hva du mente? kvalitet på hvilken måte? ATI er de eneste som gir lyd via HDMI/DVI og skjermkortene deres er jo av god kvalitet, og lyden er helt grei på 3870'n min Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Ja, var lydkvaliteten jeg sikta til. Har hatt noe dårlig erfaring med vanlige lydkort før (bakgrunsstøy osv), men det er vel i utgangspunktet ganske vanskelig å få til med digitallyd. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Tror skjermkort med HDMI utgang skal ha integrert lyd via HDMI utgangen, bl.a. 9800GX2. Hvor bra kvalitet det er på lyden vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå