Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor får jeg kjøpt billig RC Biler? Bakhjulsdrevet?

Anbefalte innlegg

Hei,

Hvor får jeg kjøpt billige RC Biler? elektriske? Noen som er både raske og billige og er 4wd. Skal ha en driftebil. Har ikke tenkt å bruke mer enn 3 500,- jeg vil ha en sedan eller coupe eller lignende, men ikke monstertruck og sånt.

Er det billigere fra utlandet? evnt. hvor? Helst i Norge.

Link hadde vært fint :)

Takk for svar på forhånd.

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:dribble: Takk for et kjempe kjapp svar, skal se igjennom :)

Takk igjen.

Edit: jeg brukte google, men fant ingen billige...derfor jeg spurte her. Er ALLTID på google før jeg poster noe som helst her inne.

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar
www.morfars.dk han har MASSE utstyr, og veldig bra priser... Er ikke umulig at han kan sende det med verdi under 200kr også ;)

Hvorfor MÅ du ha bakhjulsdrift? Hvis det er drifting du tenker på, så gjøres det med 4wd biler ;)

glemte å skrive 'enten 4wd eller bakhjulsstrekk', skal rette på det :) Takk.

Fant denne da, men skal kontakte dem og finne ut hastigheten først.

Takk for svar, skal sjekke siden du ga meg :)

Lenke til kommentar

Driftebiler har også elektrisk motor, stort sett.

Skal du ha det som en hobby, velg enten bensin eller batteridrevet, skal du ha det som et leketøy, velg batteri! Det er ihvertfall min erfaring..

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar

Skal du ha det som en hobby, velg enten bensin eller batteridrevet, skal du ha det som et leketøy, velg batteri! Det er ihvertfall min erfaring..

Skal ha det som en leketøy og hobby, har jo ikke lappen enda så får nøye meg med en RC Bil imens :)

Hørte nettopp fra noen som drifter med RC biler, de annbefalte elektrisk bil fordi bensin bil blir fort slitt ut.

Lenke til kommentar

Skal ha det som en leketøy og hobby, har jo ikke lappen enda så får nøye meg med en RC Bil imens :)

Hørte nettopp fra noen som drifter med RC biler, de annbefalte elektrisk bil fordi bensin bil blir fort slitt ut.

Kjølingen er vel grunnen til at valget faller på elektrisk drift. Jeg har en bensindrevet bil selv, og det må man nesten ha som hobby. Det blir mye skruing, mye på grunn av at motoren er så liten og fintfølende på luftfuktighet etc. Merka veldig godt forskjell her hjemme og på hytta. på hytta på fjellet gikk den som bare det, mens med samme innstillinger gikk den knapt her hjemme. Dyrere er bensinbilen mtp deler og sånt også.

Lenke til kommentar

Kjølingen er vel grunnen til at valget faller på elektrisk drift. Jeg har en bensindrevet bil selv, og det må man nesten ha som hobby. Det blir mye skruing, mye på grunn av at motoren er så liten og fintfølende på luftfuktighet etc. Merka veldig godt forskjell her hjemme og på hytta. på hytta på fjellet gikk den som bare det, mens med samme innstillinger gikk den knapt her hjemme. Dyrere er bensinbilen mtp deler og sånt også.

aha, fint å vite :) Takk skal du ha, el bil blir det da :) Thanx

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...