Gå til innhold

360 vs. PS3

eskern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  bebeluv skrev:
  lavard skrev:
Man kan jo ikke spille av egne musikkfiler i spill engang på PS3.

Det eneste forskjellen mellom de sånn sett er at PS3 har Blu-ray. Og hvor viktig det er kommer jo an på hvor villig man er til å betale 250kr per film fremfor dvd.

Hva ellers kan PS3 gjøre som 360 ikke kan? Xvid støtten er også mye bedre på 360.

Kan man ikke spille av musikkfiler? Neivell :S

Sorry, men SUG BALLE..... 250kr for en Blu-Ray? Lever du i 2006?

Fortell meg hvordan jeg kan laste inn musikk filer til PS3 spillene mine. På 360 kan legge inn hva slags musikk man vil uansett spill.

Blu-ray filmer kostet 250kr hos elkjøp siste jeg var der. Tviler på at de er så særlig mye billgere andre steder. Hva de koster hvis man kanskje importerer fra jokk mokk er irrelevant.

Sitat
På hvilke måter er Xvid støtten "mye" bedre på 360?

Større filer trenger ikke deles opp bl.a. PS3 klarer ikke Filer på over 2 gigabyte. Også flere filer som ikke vil spilles etter min erfaring.

Sitat
Bullshit.. har du i det hele tatt prøvd å bruke ps3 som mediasenter? Mulighetene er da vel større på ps3, slipper å streame også, kan lagre alt på disken som faktisk har plass til mer enn 2 hdfilmer.. xvid støtten til ps3 er bra nok den, men så er xvid forferdelig kvalitet uansett smile.gif

Tror ikke du forstår hva jeg skrev. Snakker om å velge hva slags musikk man vil i spillene.

Sitat
Greit at xbox kan spille av DVD, men det bør vel også nevnes at bildekvaliteten er rimelig elendig.

La meg gjette, du har ikke prøvd med HDMI eller VGA kabel? Da oppskaleres dvd filmer på akkurat samme måten som på PS3. DVD playback ser jeg uansett ikke på som særlig viktig, alle har jo flere spillere i hjemmet i dag.

Lenke til kommentar

Leste feil angående musikken ja, leste vel hovedsaklig bebeluv sin post.

PS3 klarer filer på 4gb forresten.. klarer xbox større filer ? For da blir jeg faktisk misunnelig, lei av å dele opp 10gb filer.. ekstra slit når de skal lastes inn på disken :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
  lavard skrev:
  Sitat
Greit at xbox kan spille av DVD, men det bør vel også nevnes at bildekvaliteten er rimelig elendig.

La meg gjette, du har ikke prøvd med HDMI eller VGA kabel? Da oppskaleres dvd filmer på akkurat samme måten som på PS3. DVD playback ser jeg uansett ikke på som særlig viktig, alle har jo flere spillere i hjemmet i dag.

Da jeg testet side-by-side var 360 koblet med component, PS3 med HDMI, OPPO DV-981HD med HDMI og PS2 med scart.

Dette var før PS3 fikk oppskalering, alikevel ble bilde bedre enn med den oppskalerende DVD-spilleren.

360 var på nivå med PS2.

En kompis med projektor og egen hjemmekino har samme erfaring.

Der er 360 koblet med VGA og en 3-4 år gammel ikke oppskalerende Harman Kardon DVD-spiller koblet med component. DVD-spilleren var helt klart å foretrekke .....frem til han nylig kjøpte PS3.

Så du mener at PS3 ikke er en bedre mulimediemaskin, fordi at du mener at DVD ikke betyr noe, siden alle har en spiller fra før?

Blu-ray betyr ingenting siden du mener at man må kjøpe filmene, og når man kjøper filmer må man gjøre det på El-kløp til 250 kr stykk?

Du mener at Xvid til PS3 suger fordi at du mener man ikke kan spille av filer større enn 2gb?

Kos deg med MP3 i spill :dribble: (hva jeg mener om den funksjonen er unødvendig å si noe om)

Lenke til kommentar

Kan dere ikke heller rapportere tråden istedet for å krangle?

Det finnes titalls tråder om dette emnet på forumet fra før. Denne diskusjonen ender aldri bra uansett. Ta et søk på forumet så finner du nok en del å lese igjennom.

Emnet stenges

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...