Gå til innhold

360 vs. PS3

eskern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer an på hva du er ute etter.

PS3 har teknologien

360 har en bedre online støtte (koster penger)

PS3 har long-time spillfavoritter (MGS4, RE5, DMC4, GTAIV) Ja, jeg vet at de fleste er multi-platform, men mange vil være enig med meg i at å holde originaliten inne er best.

360 har en diggere kontroll (selv om jeg personlig foretrekker PS3 sin anyway)

360 har et større spillbibliotek. Mange av de er dog generiske FPS spill som man kan gå lei i lengden, men mye bra der også!

Mye mer jeg kan si, men kommer til å ende opp som fanboy krig.

Lenke til kommentar

At du gidder å starte en slik tråd.. Finnes jo tusenvis... Jeg velger konsoll utfra hvilke eksklusiver maskinen har, og titler som metal gear solid og God of War gjør valget enkelt for meg.. Du poster jo i kategorien "Sony" så selvsagt liker de fleste her ps3..

Lenke til kommentar
Merk at han joina diskusjon.no i går da.. sånn til hans forsvar :p

360 er en tilnærmet ren spillkonsoll, ps3 er mer en altmuligmaskin som gir mer valuta for pengene etter min mening :)

Man kan jo ikke spille av egne musikkfiler i spill engang på PS3.

Det eneste forskjellen mellom de sånn sett er at PS3 har Blu-ray. Og hvor viktig det er kommer jo an på hvor villig man er til å betale 250kr per film fremfor dvd.

Hva ellers kan PS3 gjøre som 360 ikke kan? Xvid støtten er også mye bedre på 360.

Lenke til kommentar

PS3 har teknologien

PS3 har long-time spillfavoritter (MGS4, RE5, DMC4, GTAIV) Ja, jeg vet at de fleste er multi-platform, men mange vil være enig med meg i at å holde originaliten inne er best.

360 har et større spillbibliotek. Mange av de er dog generiske FPS spill som man kan gå lei i lengden, men mye bra der også!

Editerer og lager den riktige versjonen her

PS3 har Blu-ray, men i dag er det Xbox 360 som har best teknologien med best grafikk .

360 har også spillfavoritter som er minst like bra eller bedre som Gears of War og Fable.

360 har en diggere kontroll.

360 har et større spillbibliotek.

360 kommer som regel best ut på multiplatform spill.

Endret av G25
Lenke til kommentar

PS3 har teknologien

Med slike påstander så blir det fanboy krig ja.

Du glemte Xbox 360 kommer som regel best ut på multiplatform spill.

Fordi denne industrien er så preget av penger, ja. De tok alle PS3 sine eksklusive.

Lenke til kommentar
Fordi denne industrien er så preget av penger, ja. De tok alle PS3 sine eksklusive.

Det har da ingenting med Xbox 360 kommer som regel best ut på multiplatform spill.

Du glemte Xbox 360 kommer* som regel best ut på multiplatform spill.

Kom :)

Ikke helt riktig vel. Selv de nyeste spill som GRID er best til Xbox 360.

Endret av G25
Lenke til kommentar
Etter hvilken comparison er GRID bedre?

Og, fra et helt nøytralt ståsted, var DMC4 bedre på PS3.

Men seriøst, det her er allerede en fanboy krig XD

ifølge gametrailers.com så er grid bedre på xbox, men virker som at hele siden er korrupt. på sammenligningsfilmen skrev de at det var xbox når det egentlig var ps3, og omvendt (?),eller var det ps3 på begge? med forskjellig grafikk eller noe sånnt.

Lenke til kommentar
Man kan jo ikke spille av egne musikkfiler i spill engang på PS3.

Det eneste forskjellen mellom de sånn sett er at PS3 har Blu-ray. Og hvor viktig det er kommer jo an på hvor villig man er til å betale 250kr per film fremfor dvd.

Hva ellers kan PS3 gjøre som 360 ikke kan? Xvid støtten er også mye bedre på 360.

Kan man ikke spille av musikkfiler? Neivell :S

Sorry, men SUG BALLE..... 250kr for en Blu-Ray? Lever du i 2006?

Lenke til kommentar

Greit at xbox kan spille av DVD, men det bør vel også nevnes at bildekvaliteten er rimelig elendig.

På ps3 er DVD kvaliteten svært god, faktisk bedre enn 95% av rene DVD-spillere som finnes i norske hjem, her vil de fleste se en klar oppgradering.

Enig i at blu-ray fortsatt er for dyrt, men man trenger ikke handle på de dyreste stedene, prisene starter på ca 160,-

Et annet alternativ er å leie BDfilm, noe jeg personlig foretrekker.

På hvilke måter er Xvid støtten "mye" bedre på 360?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...