Gå til innhold

Hva ville dere gitt for denne, da ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neo, Studinc, Starfish;

Hvis dere tror dere at en bærbar PII-400 maskin går for mellom 500 - 2000kr.... Ja, da har ikke dere mye kontakt med omverdenen. Da er det på tide at dere sjekker bruktmarkedet litt, før dere uttaler dere om priser.

For 500kr får du knapt en P-133!

Men når det er sagt, hvis en av dere har en bærbar med samme spec, så kjøper jeg det gjerne for 500kr, sånn at jeg kan tjene litt penger på naive folk som tror de kan sammenligne priser på bærbare og stasjonere maskiner....

Lenke til kommentar
Neo, Studinc, Starfish;

Hvis dere tror dere at en bærbar PII-400 maskin går for mellom 500 - 2000kr.... Ja, da har ikke dere mye kontakt med omverdenen. Da er det på tide at dere sjekker bruktmarkedet litt, før dere uttaler dere om priser.

For 500kr får du knapt en P-133!

Men når det er sagt, hvis en av dere har en bærbar med samme spec, så kjøper jeg det gjerne for 500kr, sånn at jeg kan tjene litt penger på naive folk som tror de kan sammenligne priser på bærbare og stasjonere maskiner....

Min får du hvertfall ikke for 500... 8) Jeg hadde i utgangspunktet tippet mellom 3000 og 5000. Det er fælt med tanke på at for 4 år siden måtte jeg ut med nesten 25 kNOK for maskinen ...

Lenke til kommentar

98utgaven til encarta er ikke verdt noe, fant i en bokhandel 2001 utgaven til fokus på dvd nedsatt fra 900 til 200 8)

Men det blir vel mest gamle artikler i gamle leksikon. har også noe som heter compton fra 95 er ikke verdt en drit det heller :roll:

Kan på stående fot gi deg 500 for pcn fordi det er det jeg har igjen av budsjettet...

Men for en person som vil ha en laptop kan du nok dra 4-5000 siden personen ikke har råd til noe annet og trenger sårt en bærbar

Lenke til kommentar

Det er jo en gammel maskin som ikke kan brukes til så veldig mye lengre.

Den vil jo slite med alt av nyere dato, så om du skal få solgt den må du finne en som har behov for en slik type maskin og som finner verdi i den.

Selv hadde jeg ikke betalt noe som helst for den etter som om at jeg ikke kunne brukt den til noe av det jeg bruker pcen min til. Kansje med untak av word o.l.

Å vente å få opp mot 5000 for den synes jeg er veldig mye. Om noen har råd til å betale 5000 for en skrive maskin har de helt sikkert råd til å legge i 5000 til og få en maskin som kan brukes til veldig mye mer og som helt sikker vil ha mye bedre oppgraderings muligheter.

Lenke til kommentar
Men for en person som vil ha en laptop kan du nok dra 4-5000 siden personen ikke har råd til noe annet og trenger sårt en bærbar

Jupp. I og med at markedet er noe begrenset for laptop'er så tror jeg det er viktig å ikke sammenligne med desktop'er. Kan tross alt ikke benyttes til spill, multimedia o.l. i særlig grad. Men bærbarheten er det faktisk mulig å få litt for for oss/de som faktisk har bruk for det.

Lenke til kommentar
Hadde gitt 2000kr for den og man får faktisk kjøpt slike maskiner til den prisen!

Nå var vel strengt tatt spørsmålet "Hva ville dere ha betalt for følgende 4 år gamle "sliter"?" og ikke "Hva får jeg for denne dersom jeg selger den?", så jeg foreslår du roer deg litt ned :grumpy: Og jeg synes ærlig talt at det kom gode svar. Den maskinen der er et bærbart irritasjonsmoment.

swanky

Lenke til kommentar
Hadde gitt 2000kr for den og man får faktisk kjøpt slike maskiner til den prisen!

Nå var vel strengt tatt spørsmålet "Hva ville dere ha betalt for følgende 4 år gamle "sliter"?" og ikke "Hva får jeg for denne dersom jeg selger den?", så jeg foreslår du roer deg litt ned :grumpy: Og jeg synes ærlig talt at det kom gode svar. Den maskinen der er et bærbart irritasjonsmoment.

swanky

hehe... tror jeg har fått noen hint om hva jeg bør selge den for. Takk for gode svar - nå skal jeg snart kvitte meg med mitt bærbare irritasjonsmoment ! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...