njaaa Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg har en klump omentrent 3 cm til venstre og litt opp for endetarmen. Klumpen kan så vidt sees når jeg ser med speil. Når jeg stryker over den kjenner jeg den så vidt. når jeg prøver å "ta rundt den" kjenner jeg at den er akkurat som ei ert inni. Jeg har hatt den ei god stund nå. Trudde først det var kvise, prøvde å klemme litt men kom ingenting ut. Det gjorde da litt vondt etterpå. ellers er den ikke vond. Noen ideer på hva dette er? Lenke til kommentar
njaaa Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Tror du det er grunn til bekymring? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 vet ikke, og det gjør ingen andre på forumet heller, evt. utdannet helsepersonell kan i beste fall komme med en slags kvalifisert gjettning uten å ha sett den. men det er også alt. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Uten å ha sett den, høres det ut som en sakralcyste (i folkemunn, tvilling), bare at den ikke sitter sakralt, hvis jeg skjønner forklaringen din. Det er ikke farlig og ikke helt uvanlig fra puberteten og opp i 30 åra. Det finnes en rekke behandlinger, men alle forutsetter en tur til legen. Det kan også være noe så enkelt som en talgkjertel som har kapslet seg inn. At det ikke sees noen åpning som ved en kvise, betyr ikke at den kan åpne seg senere. Det kan også være et innovervoksende hår. Dette er ikke uvanlig hos menn i ansiktet som en konsekvens av barbering, således også hos jenter der jenter noen ganger barberer seg. Du trenger ikek å gjøre det store nå. Hold et øye med speilet. Hvis den vokser, blir smertefull, gå til legen. Ellers er det ikke usannsynlig at kroppen resorberer den. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Jeg har en klump omentrent 3 cm til venstre og litt opp for endetarmen. Er det rundt Anus åpningen? Inn i endetarmen? edit: Forsto ikke helt "posisjonen" Vaio Endret 26. mai 2008 av Vaio Lenke til kommentar
njaaa Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg har en klump omentrent 3 cm til venstre og litt opp for endetarmen. Er det rundt Anus åpningen? Inn i endetarmen? edit: Forsto ikke helt "posisjonen" Vaio Hehe, det er litt vanskelig å forklare... hmmm... vist du ser for deg anusåpningen så er den ca 3 cm til venstre for åpningen. litt opp mot vagina... fatter? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Hva er fargen til denne klumpen? Blå-aktig? Samme som huden? Er klumpen hardt? Myk? Størrelsen: Ert? Mer informasjon: Når fant du den? Har du noe ubehag der nede? Feber? Rødhet rundt området? osv... Beklage, hvis du vil slippe å publisere disse "pikante" detaljene, pm meg... vaio edit: Også Vekt, Alder og høyde. Endret 26. mai 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå