Ernie Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 jepp, en person har nå blitt fått livstid for videotyveri. dette skjedde selvsagt i USA. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=38510 begynner egentlig å bli litt lei av alle syke sakene og dommene fra USA jeg Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Ja, men det er bare bra og, skulle vert mye strengere her i landet også Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 joda, men livstid for småkriminalitet da... for da være grenser for overdrivelse, men jeg skal være enig i at vi trenger litt strengere straffer her i Norge. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Strengt ja, urimelig ja... men har man satt spillereglene så må man følge dem. Hvis man har blitt tatt for 2 ganger og velger å bryte loven enda en gang... ja, da har man jo bedt om det. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Akkurat. Han visste at det var siste sjanse. Vel var dommen hard i dette (og en del andre) tilfeller, men tanken er god. Straffene i Norge burde det absolutt gjøres noe med. Kriminelle (og da særlig utlendinger som er vant til andre "kår") ler jo bare av det norske rettsystemet. Og jeg ler med dem! For det er rett og slett latterlig! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 enda et eksempel på nordmann som ikke skjønner "Three Stikes" loven.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Det er sykt, det er vel bare i usa sånn sånt kan skje... Gjør som i singapore, kutt av dem ermen, eller på flyplassen der så står det : tar du med deg narkotika inn i landet, så er det dødstraff! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Tenk om de ikke hadde hatt slike strenge lover da! Då hadde jo vært anarki i usa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå