Eivind218 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Hei, Har endelig fått satt opp en server, Og nå prøver jeg å gjøre den om til en filserver .. Må sefølgelig gjøre dette med php, Så jeg har lastet ned et script. Sliter med admin' delen til scriptet. Det virker som om det ikke blir sendt noe post data til Admin delen , fordi den reagerer ikke i det hele tatt.. ( noen som vet ossn jeg får en 10.0.0.9 adresse til å bli public? for andre utenom de på modemet og Rutern? ) Koden er ; http://pastebin.no/6276 EDIT, la merke til at det ble lang kode, Veldig lang kode.. Endret 26. mai 2008 av Eivind218 Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Får du noen feilmeldinger? Når er det det "stopper opp"? For å få tilgang utenfra må du sette opp portforward på port 80 i ruteren din. Lenke til kommentar
Eivind218 Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Ingen feilmeldinger, Linken blir oppdatert til ?act=login, Ikke noe annet skjer, bildet er nøyaktig det samme.. Lenke til kommentar
Eivind218 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Ber forsatt om svar om noen kunne hjelpe meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå