gabritel Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 http://itpro.no/art/12020.html Funker det i min DELL er da mitt spm, Dimension 9150. usikker på hvordan hovedkort jeg har, står ett 7900GS pci-e inni den nå... hjeeelp! Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hvis det er ca. denne du har, så vil du dessverre slite litt. PSUen på 375W er nok for svak til å driver kortet, og sannsynligvis så vil ikke resten av PCen henge med heller, CPU og RAM blir også fort en flaskehals... Lenke til kommentar
gabritel Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Hvis det er ca. denne du har, så vil du dessverre slite litt. PSUen på 375W er nok for svak til å driver kortet, og sannsynligvis så vil ikke resten av PCen henge med heller, CPU og RAM blir også fort en flaskehals... noe vits i å prøve? (kjøpte dette igår, er på vei, har det imorgen - kjøpte det da jeg uansett skal ha meg ny pc i løpet av sommern eller mot høsten, da tenkte jeg to ganger dette kortet! ) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 PC-en er uansett for treg til å kunne utnytte grafikkkortet. Lenke til kommentar
Asken Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Hvis det er ca. denne du har, så vil du dessverre slite litt. PSUen på 375W er nok for svak til å driver kortet, og sannsynligvis så vil ikke resten av PCen henge med heller, CPU og RAM blir også fort en flaskehals... noe vits i å prøve? (kjøpte dette igår, er på vei, har det imorgen - kjøpte det da jeg uansett skal ha meg ny pc i løpet av sommern eller mot høsten, da tenkte jeg to ganger dette kortet! ) PSUen din kommer nok dessverre til å stoppe å virke etter hvert om du velger å sette den inn... Endret 27. mai 2008 av Extremetel Lenke til kommentar
gabritel Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Hvis det er ca. denne du har, så vil du dessverre slite litt. PSUen på 375W er nok for svak til å driver kortet, og sannsynligvis så vil ikke resten av PCen henge med heller, CPU og RAM blir også fort en flaskehals... noe vits i å prøve? (kjøpte dette igår, er på vei, har det imorgen - kjøpte det da jeg uansett skal ha meg ny pc i løpet av sommern eller mot høsten, da tenkte jeg to ganger dette kortet! ) PSUen din kommer nok dessverre til å stoppe å virke etter hvert om du velger å sette den inn... Enn om jeg setter inn en på 520w? (ja vet, jeg klamrer til noen strå nå!!) Lenke til kommentar
gabritel Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Hvis det er ca. denne du har, så vil du dessverre slite litt. PSUen på 375W er nok for svak til å driver kortet, og sannsynligvis så vil ikke resten av PCen henge med heller, CPU og RAM blir også fort en flaskehals... noe vits i å prøve? (kjøpte dette igår, er på vei, har det imorgen - kjøpte det da jeg uansett skal ha meg ny pc i løpet av sommern eller mot høsten, da tenkte jeg to ganger dette kortet! ) PSUen din kommer nok dessverre til å stoppe å virke etter hvert om du velger å sette den inn... Enn om jeg setter inn en på 520w? (ja vet, jeg klamrer til noen strå nå!!) Blir å avvente å sette dette inn, sjekke "specs" på det, må jo ha minumum 600w PSU.. heh.. . jaja! men, da har jeg starta på noe annet istedet! kjøper ny pc snarere enn ventet! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=958507&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå