Amberlamps Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Tok et bilde av huset en feiende flott sommerdag. Prøvde å få best mulig posisjon, men jeg føler at det er noe som ikke helt stemmer. Klarer ikke pytte fingen på hva det kan være Endret 26. mai 2008 av HighlineDSG Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 syns det er et kjedelig motiv, for all del et fint hus, men ikke noe interessant. når det gjelder det tekniske så er å ta bilder i sånnt vær (sterk sol?) vanskelig, enten blir skyggene mørke eller høylysene utbrent, her har du fått til en flott himmel, men dessverre på bekostning av HELE resten av bildet, som etter min mening er ganske kraftig undereksponert da ville jeg heller gått for litt utbrent himmel, eller enda bedre, som du har muligheten til her, med ubevegelig motiv: HDR Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Pent nok motiv og ikke så galt utsnitt og vinkel, men du må prøve igjen på en annen tid av døgnet, når sola treffer slik at du ikke får så store problemer med skyggene. Ansel Adams gjorde visstnok alt annet enn å fotografere midt på dagen. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Himmelen er egentlig mer motivet? Skal prøve å få tatt bilde når solen ikke er så sterk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå