Gå til innhold

Trenger hjelp med nytt kjøp

Anbefalte innlegg

Hay :)

Skal kjøpe meg en ny bærbar, jeg er da en gamer og trenger en ganske sterk pc, skal da også bruke den til skole. I gaming så går det da i Age of Conan og Counter Strike: Source, har da også Crysis men trur ikke jeg skal satse på at den skal kjøre det. Age of Conan er det viktigste, har funnet en pc http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=351730 . Vil gjerne ha noen synspunkter på denne og gjerne noen andre tips om dere vil :) Vil ikke over 10 000kr på budsjett siden.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Multicoms JFL-92+ er relativt ny og har fått svært gode anmeldelser.

Den har opprinnelige en lavere pris enn Acer-maskinen, og kan i tillegg konfigureres etter ditt behov. Den er i tillegg noe lettere og kan leveres med 9-celle batteri som har lengre levetid, hvilket er mner praktisk mht skole.

Må si jeg seriøst vurderer denne selv :thumbup:

Endret av Ollie2
Lenke til kommentar

Den så veldig interessant ut da :) Tok og miksa meg litt fram men er litt usikker på disse bærbarene hvor my ram som trengs i forhold til prosessor og grafikk kort når d kommer til gaming, trenger jeg 4 gb? Eller trur du d holder me 2? Også var d den prosessoren og vista/xp debatten :p

Lenke til kommentar

Ifølge mange eksperter lever ikke vista mye lenger :p. XP SP3 er ute nå, og er langt mer stabil og genrelt bedre likt enn vista. Skal du ha xp holder 2G ram, 4G blir bare utnyttet til fulle i 64-bits vista. Prosessoren til den maskinen er nokså ny og en god del kraftigere enn på Acer'n. Er ikke sikker på forskjellen mellom GS og GT ytelsesmessig, noen som har et svar?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...