Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

har du et "klemmeforhold" til dine foreldre ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg har en veldig fin dialog med begge mine foreldre, vi debatterer og diskuterer ganske ofte om ditt og datt.

Angående klemmeforholdet så har jeg vel ingen problemer med å gjøre det. Men Klemmer blir vel bare utvekslet til bursdager og spesielle anledninger, (Dette syntes jeg er synd for man burde ha et "klemmete" forhold til foreldrene sine syntes jeg).

Dog det hender at mamma sniker seg innpå meg når jeg sitter på dataen og kysser meg på hodet. (Jeg er 17)

Endret av værdama
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Jeg har ikke probleme med å klemme andre personer, men når det kommer til mamma og pappa så blir det bare rart (med mindre det er spesielle anledninger da).

Har egentlig problemer med å vise følelser ovenfor dem i det hele tatt, aner ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Besteforeldrene mine klemmer jeg hver gang vi møtes eller skal dra fra hverandre igjen. Moren min klemmer jeg aldri. Faren min klemmer jeg annenhver søndag. Søstera mi vil ha klem, men må bytte det til seg for alkohol. Min eldre bror klemmer jeg aldri. Jeg klemmer aldri mine tre yngre brødre, men de pleier å hoppe på meg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+5132

Klemmer pappa når jeg sier hade etter jeg har vært på besøk og sånn, moren min har jeg ikke verdens beste forhold til og ser henne ganske skjeldent, sådet blir skjeldent klemmer, og som oftest følelsesløse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...