medlem-90636 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Vi klemmer og sier at vi er glad i hverandre. Både mamma, pappa, og om enn noe motvillig - min bror Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Har nok ikke det gitt. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Ja, klemmer mine foreldre! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Ja har ikke noe problem med det, vi har et veldig godt samhold i familien, selv om alle oss "unger" er voksene og forlatt redet så føles det ikke noe unaturlig å gi mamma eller pappa en klem i ny og ne. Lenke til kommentar
Shanara Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 vi klemmer hverandre bestandig.. om det er tanter,mor, brødre eller hva det måtte være innen familien. De beste veninner får også klem. det er noe som bare er vanelig hoss oss Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 klemmer mamma og brødrene mine hele tiden. så og si aldri pappa. Lenke til kommentar
værdama Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Jeg har en veldig fin dialog med begge mine foreldre, vi debatterer og diskuterer ganske ofte om ditt og datt. Angående klemmeforholdet så har jeg vel ingen problemer med å gjøre det. Men Klemmer blir vel bare utvekslet til bursdager og spesielle anledninger, (Dette syntes jeg er synd for man burde ha et "klemmete" forhold til foreldrene sine syntes jeg). Dog det hender at mamma sniker seg innpå meg når jeg sitter på dataen og kysser meg på hodet. (Jeg er 17) Endret 20. september 2008 av værdama Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg har ikke probleme med å klemme andre personer, men når det kommer til mamma og pappa så blir det bare rart (med mindre det er spesielle anledninger da). Har egentlig problemer med å vise følelser ovenfor dem i det hele tatt, aner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Gir alltid mamma og pappa en god klem før jeg reiser hjem igjen fra besøk jeg Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hvis jeg skal være en stund borte klikker mamma i vinkel hvis ikke hun får klem. Så noen klemmer blir det jo... Lenke til kommentar
JimShorts Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) dfrg Endret 27. november 2008 av JimShorts Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har aldri hatt problem med foreldrene mine (bare veldig kortvarige som går over etter en dag eller to). Har alltid hatt et "klemmeforhold" til mine foreldre. Hvis du lurer på alder så er det langt ut i tenårenende :-) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Mamma klemmer jeg stadig. Pappa har jeg et dårlig forhold til, så klemmer vi én gang i uka er jeg heldig. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Går greit det med meg. Det beste er da og klemme besteforeldrene sine! De blir så glade! Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Gjør det bare på bursdagen til den enkelte, men ellers aldri. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hadde det, men pluttselig sluttet jeg med det. Da tok mamma fram brsojyren fra politiet og kapiitelet om hasj. Der sto det at det er stor sjansje for at barne ditt røyker hasj vis du pluttselig skifter livsstil og alt mulig Ble litt redd, da. I og med at jeg gjør det. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Besteforeldrene mine klemmer jeg hver gang vi møtes eller skal dra fra hverandre igjen. Moren min klemmer jeg aldri. Faren min klemmer jeg annenhver søndag. Søstera mi vil ha klem, men må bytte det til seg for alkohol. Min eldre bror klemmer jeg aldri. Jeg klemmer aldri mine tre yngre brødre, men de pleier å hoppe på meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Klemmer alle i hele familien min jeg (18år) Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 bor ikke hjemme så gir mamma og pappa en klem så og si hver gang jeg ser dem Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Klemmer pappa når jeg sier hade etter jeg har vært på besøk og sånn, moren min har jeg ikke verdens beste forhold til og ser henne ganske skjeldent, sådet blir skjeldent klemmer, og som oftest følelsesløse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå