KKake Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Siden foreldrene mine har bodd på hver sin side av landet hele mitt liv, så gir jeg alltid faren min en klem hver gang jeg kommer til han, og hver gang jeg drar fra han. Mamma derimot gir jeg kun en klem på hennes bursdag, og hun klemmer vel meg på min bursdag Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg pleier å klemme foreldrene ofte Klemmer faren min kanskje for å være litt barnslig. Men når jeg klemmer moren min så gjør jeg det fordi det er koselig Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Klemmer ikke foreldrene min ofte, nei. Bare hvis det skjer noe spesielt. Enten bursdag, julaften, nyttårsaften, noen skal på ferie, and so on. Er bare blitt slik. Men det betyr selvsagt ikke at jeg ikke er glade i de. Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Klemmer begge foreldre rett som det er. Bor riktignok hos mor, så far blir det i grunn bare når jeg kommer dit/drar derfra. Klemmer vel de fleste ved anledninger(bursdager, julegaveåpningstider osv). Lenke til kommentar
Zirolia Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Klemmer foreldra mine hele tida jeg Koselig det Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hos oss klemmer vi konstant foreldrene... Da vi hilser god morgen, når vi går om morgenen, når vi kommer hjem igjen osv. Av og til kan det kanskje bli litt mye spørr du meg men det kommer liksom automatisk likevel... Har derimot ikke noe klemmeforhold til søskenene mine, vi klemmer kun til jul, bursdager og i bagravelser liksom.. for meg blir det helt rart.. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jepp. Med begge. Men ikke sånn hverdagslig med fattern. Mest hvis jeg skal vekk lenge eller noe. Men muttern derimot har fått for seg at vi er norges svar på gilmore girls. LOL. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Klemmer dem ganske ofte, ja. ^^ Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jepp. Med begge. Men ikke sånn hverdagslig med fattern. Mest hvis jeg skal vekk lenge eller noe. Men muttern derimot har fått for seg at vi er norges svar på gilmore girls. LOL. hehehe...artig du. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Når jeg bodde hjemme var det ikke akuratt så mye av det, men nå som jeg ser de ganske sjeldent er det ikke no galt i det Lenke til kommentar
Eksempel Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 "har du et "klemmeforhold" til dine foreldre ?" NEI! Aldri! Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Klemme ALLE <3 Ikke bare foreldrene mine. Lenke til kommentar
Klementinen Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Nei, desverre. de siste årene er det jeg som har tatt intiativ til klemming.. Bor 40 mil fra dem, så syns det er kos å gi dem en klem når vi ses. Jeg har nok bli påvirket av svigerfar, han deler ut klemmer i hytt og gevær. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Gir mamma en klem hver kveld før jeg legger meg jeg Er 16år... Den dere "flau for å klemme mamma" hadde jeg vel i 13års alderen. Samme her - er 15 though.. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Ser ingenting flaut med å klemme foreldrene sine eller lignende. Jeg bare gjør det ikke. Klemmer er helt naturlig for meg å klemmer alle andre familiemedlemmer og personer jeg er glad i. Foreldrine mine blir det meget meget sjeldent, føles bare ubehagelig på en eller annen måte. Har egentlig ingen forklaring. Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Jeg hater å klemme eller bli klemt av foreldrene mine. Faren min er marokansk så det ligger skikkelig i kulturen hans å klemme og kysse på kinne. jeg missliker det så jævelig at jeg viker fra han hver gang han prøver. Men likvell så tar han ikke hintet. Det er faktisk et ganske stort problem for meg. Moren min klemmer jeg kanskje 2-3 ganger i året. Mest føleses-løse klemmen som finnes. Og stefaren min har jeg faktisk aldri i mitt liv fått en klem av eller gitt, han har vært stefaren min siden jeg var 4år Endret 31. juli 2008 av Zeelot Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Nei, nesten aldri. Mormor og onkel og tante får klemmer, men føler ikke det kommer like naturlig med mamma og pappa Selv om vi har et topp forhold. Søstrene mine får aldri klemmer, bare lillebror Lenke til kommentar
kverna Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Slutta å klemme foreldrene mine på barneskolen. Har i den siste tiden bare gitt dem klemmer i begravelser.. Bestemor får klem da, for hun ser jeg så skjelden at jeg blir flau Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 ALLE FÅR muttern og fattern er ingen hindring. Ser ut som det er mange som har overflatisk og kaldt forhold til foreldrene sine for å kommentere tråden så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå