Gå til innhold

Program til php


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MatrixY2K, bruker jeg for det meste når jeg skriver .cgi, .php, eller .html, kode..

 

Gratis, og mye greiere enn Notepad eller wordpad, pga at det viser fargekoder i koden som gjør at du oppdager lettere når du har glemt ett viktig tegn eller noe. :)

 

 

Takker

Lenke til kommentar

Vi trenger ikke mer av denne søpla i php katogorien! Nå får det da sannelig være nok.

 

Hvordan leger jeg en gjestebok?

 

Du setter deg ikke bare ned å begynner å lage et spill i php. Først trenger du grunnkunsper. Så trenger du litt mer avanserte kunskaper. Så må du ha iden og en plan for hvordan du skal nå den. Du burde ha peiling på ting som; ftp, sevrver, script optimalisering, databaser og sikkerhet. For å nevne noen. De vil ta deg mange år med læring før du kommer opp på et nivå der du kan begynne å lage spill. Jeg sier ikke dette for å være slem eller noe.

Lenke til kommentar

Jeg har en modul i Notepad++ som heter "Lag spill" :)

Der plotter jeg bare inn navnet på spillet, hvilken type spill, og skriver en røflig beskrivelse på spillet, så genererer den all PHP kode for meg :)

 

 

 

Nei. Lær deg PHP som alle oss andre har gjort. Starte på scratch. Ingen her kommer til å skrive det for deg. Vi kan gi deg hjelp om du står fast, men å få noe servert på sølvfat kan du se rimelig langt etter.

Lenke til kommentar

lagespill:

 

Vet du i det hele tatt hva php er? For meg virker det som du ikke har peiling på hva php er.

 

Og hvis du vil lage et spill alene, er du nesten nødt til å lære deg html, css og photoshop. Kanskje t.o.m javascript og ajax, men det kan du isåfall lære etterhvert.

 

Prøv å lær deg html, hvis det blir for vanskelig kan du glemme hele spill-prosjektet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...